به گزارش سئو بوی، معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات اظهار داشت: برداشت ها از نامه معاون اول رئیس جمهوری درباره ی مجوز تاکسی های اینترنتی اشتباه است.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، احسان چیت ساز، معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات در توییتی نوشت: برداشت ها از نامه معاون اول رئیس جمهور درباره ی مجوز تاکسی های اینترنتی را «اشتباه» خوانده و تأکید کرده است این نامه فقط به نقش نظارتی شهرداری ها در محدوده شهرها اشاره دارد و هیچ تغییری در مرجع اعطای مجوز (اتحادیه کسب وکارهای مجازی) ایجاد نکرده است.
وی اضافه کرد: نامه معاون اول به اشتباه به عنوان انتقال کامل اختیار تاکسی های اینترنتی به شهرداری ها تعبیر شده است؛ درحالی که این نامه فقط به نقش نظارتی شهرداری ها در محدوده شهرها اشاره دارد و هیچ تغییری در مرجع اعطای مجوز (اتحادیه کسب وکارهای مجازی) ایجاد نکرده است.
چیت ساز همین طور در یکی از پستهای دیگر نوشته است: لازم به یادآوری است که مخالفت رسمی ما با واگذاری اختیارات اعطای مجوز به شهرداری ها، قبل تر بصورت مکتوب و رسمی اعلام شده بود. ما بازهم برای نوآوری، رقابت سالم و حقوق رانندگان و کاربران در اقتصاد پلتفرمی تلاش می نماییم.
به طور خلاصه ما بازهم برای نوآوری، رقابت سالم و حقوق رانندگان و کاربران در اقتصاد پلتفرمی تلاش می نماییم.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، احسان چیت ساز، معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات در توییتی نوشت: برداشت ها از نامه معاون اول رئیس جمهور درباره ی مجوز تاکسی های اینترنتی را «اشتباه» خوانده و تأکید کرده است این نامه فقط به نقش نظارتی شهرداری ها در محدوده شهرها اشاره دارد و هیچ تغییری در مرجع اعطای مجوز (اتحادیه کسب وکارهای مجازی) ایجاد نکرده است.
وی اضافه کرد: نامه معاون اول به اشتباه به عنوان انتقال کامل اختیار تاکسی های اینترنتی به شهرداری ها تعبیر شده است؛ درحالی که این نامه فقط به نقش نظارتی شهرداری ها در محدوده شهرها اشاره دارد و هیچ تغییری در مرجع اعطای مجوز (اتحادیه کسب وکارهای مجازی) ایجاد نکرده است.
چیت ساز همین طور در یکی از پستهای دیگر نوشته است: لازم به یادآوری است که مخالفت رسمی ما با واگذاری اختیارات اعطای مجوز به شهرداری ها، قبل تر بصورت مکتوب و رسمی اعلام شده بود. ما بازهم برای نوآوری، رقابت سالم و حقوق رانندگان و کاربران در اقتصاد پلتفرمی تلاش می نماییم.
به طور خلاصه ما بازهم برای نوآوری، رقابت سالم و حقوق رانندگان و کاربران در اقتصاد پلتفرمی تلاش می نماییم.