به گزارش سئو بوی، همزمان با دومین روز از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ پنل تخصصی هوش مصنوعی با حضور نماینده همراه اول برگزار گردید.
به گزارش سئو بوی به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، در پنل تخصصی هوش مصنوعی، حمید آزادگان مدیر ابر و اینترنت اشیاء مرکز مطالعه و توسعه همراه اول به تشریح مدلهای زبانی و کاربردهای آنها پرداخت و نمونه هایی از استفاده این فناوری در حوزه های «تلکام»، «پزشکی»، «کشاورزی» و «اتوماسیون صنعتی» را معرفی نمود. او همینطور مفهوم «دیجیتال تویین» را بعنوان یکی از ابزارهای کلیدی آینده در صنایع مختلف توضیح داد. برای تبیین بهتر، چندین نمونه کاربردی (کاربست) بین المللی همچون همکاری «Mayo Clinic» و «Google Cloud» در حوزه سلامت، تجربه «Deutsche Telekom» با پروژه «T Phone» در زمینه صرفه جویی در زمان کاربران و هزینه های ساخت موبایل و همین طور پروژه «TelecomGPT» بعنوان یک مدل زبانی تخصصی در صنعت تلکام عنوان شد. تلفن همراه «T Phone» محصولی نوآورانه از طرف «Deutsche Telekom» است که بر پایه هوش مصنوعی و دستیارهای هوشمند طراحی شده و تفاوت اصلی آن با گوشیهای متداول، عدم احتیاج به سیستم عامل سنتی است. در این دستگاه، کاربر به جای کار با منوها و اپلیکیشن ها، تنها از راه دستورات صوتی با گوشی تعامل می کند و هوش مصنوعی وظیفه اجرای درخواست ها را برعهده دارد. این رویکرد علاوه بر کاهش پیچیدگی استفاده، هزینه تولید و توسعه نرم افزار را نیز بشکل قابل ملاحظه ای پایین می آورد و تجربه ای ساده تر و کارآمدتر را در اختیار کاربران قرار می دهد. پروژه «TelecomGPT» یک مدل زبانی تخصصی در صنعت «تلکام» است که بر پایه هوش مصنوعی توسعه یافته و توانایی تحلیل و پاسخگویی به نیازهای فنی و عملیاتی این حوزه را دارد. این ابزار می تواند در فرآیندهای مختلف مانند عیب یابی و تعمیرات شبکه به کار گرفته شود و با ارائه راهکارهای سریع و دقیق، زمان حل مشکل را کم کند. همین طور در صورت ترکیب با روبات ها و سیستم های اتوماسیون، قابلیت آنرا دارد که خیلی از فرآیندهای تعمیر و نگهداری در صنعت «تلکام» را به صورت خودکار انجام دهد و سبب پیشرفت بهره وری و کاهش هزینه ها شود. برگزاری این پنل، بخشی از برنامه های «همراه اول» در «الکامپ» برای نمایش آخرین موفقیتهای تحقیقاتی و معرفی کاربردهای عملی هوش مصنوعی در صنعت «تلکام» بود.
خلاصه اینکه در این دستگاه، کاربر بجای کار با منوها و اپلیکیشن ها، تنها از راه دستورات صوتی با گوشی تعامل می کند و هوش مصنوعی وظیفه اجرای درخواست ها را برعهده دارد. همچنین در صورت ترکیب با ربات ها و سیستم های اتوماسیون، قابلیت آن را دارد که بسیاری از فرآیندهای تعمیر و نگهداری در صنعت تلکام را بصورت خودکار انجام دهد و سبب پیشرفت راندمان و کاهش هزینه ها شود.
منبع: seoboy.ir
به گزارش سئو بوی به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، در پنل تخصصی هوش مصنوعی، حمید آزادگان مدیر ابر و اینترنت اشیاء مرکز مطالعه و توسعه همراه اول به تشریح مدلهای زبانی و کاربردهای آنها پرداخت و نمونه هایی از استفاده این فناوری در حوزه های «تلکام»، «پزشکی»، «کشاورزی» و «اتوماسیون صنعتی» را معرفی نمود. او همینطور مفهوم «دیجیتال تویین» را بعنوان یکی از ابزارهای کلیدی آینده در صنایع مختلف توضیح داد. برای تبیین بهتر، چندین نمونه کاربردی (کاربست) بین المللی همچون همکاری «Mayo Clinic» و «Google Cloud» در حوزه سلامت، تجربه «Deutsche Telekom» با پروژه «T Phone» در زمینه صرفه جویی در زمان کاربران و هزینه های ساخت موبایل و همین طور پروژه «TelecomGPT» بعنوان یک مدل زبانی تخصصی در صنعت تلکام عنوان شد. تلفن همراه «T Phone» محصولی نوآورانه از طرف «Deutsche Telekom» است که بر پایه هوش مصنوعی و دستیارهای هوشمند طراحی شده و تفاوت اصلی آن با گوشیهای متداول، عدم احتیاج به سیستم عامل سنتی است. در این دستگاه، کاربر به جای کار با منوها و اپلیکیشن ها، تنها از راه دستورات صوتی با گوشی تعامل می کند و هوش مصنوعی وظیفه اجرای درخواست ها را برعهده دارد. این رویکرد علاوه بر کاهش پیچیدگی استفاده، هزینه تولید و توسعه نرم افزار را نیز بشکل قابل ملاحظه ای پایین می آورد و تجربه ای ساده تر و کارآمدتر را در اختیار کاربران قرار می دهد. پروژه «TelecomGPT» یک مدل زبانی تخصصی در صنعت «تلکام» است که بر پایه هوش مصنوعی توسعه یافته و توانایی تحلیل و پاسخگویی به نیازهای فنی و عملیاتی این حوزه را دارد. این ابزار می تواند در فرآیندهای مختلف مانند عیب یابی و تعمیرات شبکه به کار گرفته شود و با ارائه راهکارهای سریع و دقیق، زمان حل مشکل را کم کند. همین طور در صورت ترکیب با روبات ها و سیستم های اتوماسیون، قابلیت آنرا دارد که خیلی از فرآیندهای تعمیر و نگهداری در صنعت «تلکام» را به صورت خودکار انجام دهد و سبب پیشرفت بهره وری و کاهش هزینه ها شود. برگزاری این پنل، بخشی از برنامه های «همراه اول» در «الکامپ» برای نمایش آخرین موفقیتهای تحقیقاتی و معرفی کاربردهای عملی هوش مصنوعی در صنعت «تلکام» بود.
خلاصه اینکه در این دستگاه، کاربر بجای کار با منوها و اپلیکیشن ها، تنها از راه دستورات صوتی با گوشی تعامل می کند و هوش مصنوعی وظیفه اجرای درخواست ها را برعهده دارد. همچنین در صورت ترکیب با ربات ها و سیستم های اتوماسیون، قابلیت آن را دارد که بسیاری از فرآیندهای تعمیر و نگهداری در صنعت تلکام را بصورت خودکار انجام دهد و سبب پیشرفت راندمان و کاهش هزینه ها شود.
منبع: seoboy.ir