سئو بوی: اپل می خواهد بجای خودروی تمام خودران، یک خودروی برقی با قابلیت های خودران کمتر بسازد. همین طور بر اساس گزارش ها آیفون ۱۶ پرومکس با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به بازار می آید.
به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، بنظر می رسد اپل بلندپروازی هایش برای تولید خودرو را به تعویق انداخته است. مارک گرومن تحلیلگر بلومبرگ در گزارشی نوشته پروژه ۱۰ ساله خودرو این شرکت از یک وسیله نقلیه خودران به یک خودروی برقی مشابه تسلا تغیر کرده اند. حالا پیش بینی می شود «اپل کار» ۲۰۲۸ میلادی ارائه شود. این تاریخ ۲ سال بیش از زمانی است که شرکت قبلا هدف گذاری کرده بود. بر اساس گزارش ها خاصیت های خودران وسیله نقلیه از سطح ۵ ( کاملا خودران) به سطح ۴ (کاملا خودران در بعضی شرایط) و الان به سطح ۱+۲ (نیمه خودران) تبدیل گشته است. این بدان معنا است که خودروی اپل خاصیت های خودران محدود مانند تمرکز رانندگی در یک لاین و پشتیبانی از ترمز و افزایش سرعت را در کنار توجه کامل راننده به جاده ارائه می دهد. از طرف دیگر نشریه گیزموچاینا در گزارشی به نقل از یک کاربر شبکه اجتماعی چینی ویبو فاش کرده آیفون ۱۶ پرومکس با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی مجهز به فناوری ترانزیستور ۲ لایه عرضه می شود. این دوربین کیفیت تصویری بالاتر از آیفون ۱۵ پرومکس ارائه می کند.
همین طور این دستگاه یک لنز تله فتو پریسکوپ خواهد داشت. نوآوری مذکور همراه تغییر در طراحی موبایل ارائه می شود و خمیدگی لبه های نمایشگر افزایش می یابند. از طرف دیگر مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل معتقد می باشد سری آیفون ۱۶ پرو احتمالاً ماژول های لنز هیبریدی شیشه -پلاستیک۱MG+۷P داشته باشند. پیش بینی می شود آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی و نسخه پرومکس این موبایل با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی ارائه شود.


منبع:

You may also like