به گزارش سئو بوی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از وزیر ارتباطات از پروژه اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری در استان کرمان بازدید نمود.

به گزارش سئو بوی به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ دکتر سید محمد رضوی زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مسافرت استانی به کرمان بعنوان نماینده وزیر ارتباطات، پروژه های زیرساختی در کرمان را بررسی کرد.
وی رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شروع سفر خود به همراه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، فرماندار زرند و معاونین شهردار بعد از بازدید از اجرای پروژه فیبرنوری زرند اظهار داشت: این طرح در استان کرمان از چند ماه قبل شروع شده است که خوشبختانه پس از تکمیل این طرح در شهر کرمان، شهر زرند دومین شهری است در استان کرمان است که شاهد اجرای این طرح پرارزش است.
رضوی زاده اضافه کرد: دولت در تلاش است تا در استان کرمان مشابه دیگر نقاط کشور، سرویس فیبر نوری که از الزامات زندگی امروزه است برقرار شود، در استان کرمان در ۱۴ شهر برنامه اجرای این طرح پیشبینی شده است.
وی پیشرفت اجرای این طرح را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: این نمونه بارز وحدت و همدلی مجموعه حاکمیتی زرند بخصوص فرماندار و شهردار و اعضا شورای شهر است که امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در آینده نزدیک سرویس اینترنت با سرعت بسیار بالا را در اختیار مردم منطقه قرار دهیم. این طرح در دولت سیزدهم شتاب بسیار بالایی به خود گرفته است.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتها اظهار داشت: با تکمیل حفاری و اتصال فیبرنوری در شهر زرند، امکان دسترسی بیشتر از ۸۰ هزار نفر از مردم این شهر در قسمت خانگی و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت با سرعت چند صد مگابیت بر ثانیه فراهم می شود و امید است در سایر شهر های استان کرمان هم شاهد راه اندازی هرچه سریع تر این پروژه باشیم.
گفتنی است دکتر رضوی زاده در ادامه این سفر در شرکت ارتباطات زیرساخت این استان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای زیرساخت ارتباطی این استان قرار گرفت.

You may also like