سئو بوی: نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای سازمان جنگلها و مراتع اعلام گردید.

به گزارش سئو بوی به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، این سازمان در امتداد تکریم کاربران و احترام به حقوق شهروندی متقاضیان مجوزهای حوزه زمین اعلام کرد، نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای سازمان جنگلها و مراتع، معادل ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.
سامانه پنجره واحد مدیریت زمین که وظیفه پیش گیری از جرایم در عرصه زمین خواری و صدور مجوزهای زمین و ساختمان را به عهده دارد، عموماً بطور رایگان خدمات خودرا به متقاضیان ارائه می دهد.
اما احتمال آن می رود که تعدادی از اقشار جامعه نظیر سالمندان، افراد بی سواد یا کم سواد، افراد کم برخوردار خصوصاً افراد ناتوان، کم توان و معلول نتوانند بطور مستقیم از خدمات این سامانه بهره مند شوند. بهمین منظور، سامانه زمین هم زمان با ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری، مبادرت به ارائه خدمات بوسیله دفاتر خدمات پیشخوان دولت نموده است. اما متأسفانه گزارش رسیده است، تعدادی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت، کارمزدی بالاتر از تعرفه مصوب از متقاضیان مجوزهای حوزه زمین دریافت کرده اند که موجبات نارضایتی و گلایه مندی مراجعه کنندگان را فراهم نموده است.
روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران در امتداد تکریم کاربران و احترام به حقوق شهروندی متقاضیان مجوزهای حوزه زمین اعلام کرد، برمبنای «تعرفه خدمات پیشخوان دولت در سال ۱۳۹۹»، نرخ خدمات دفاتر پیشخوان دولت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای سازمان جنگلها و مراتع (ردیف ۹۱ و ۹۲) معادل ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.
از این رو کلیه مراجعه کنندگانی که مبالغی بیش از تعرفه یاد شده پرداخت کرده اند، می توانند اعتراض خودرا بوسیله مرکز تماس سامانه پنجره واحد زمین: ۱۶۴۹، سامانه ۱۹۵ و یا مرکز تماس دفاتر پیشخوان خدمات دولت به شماره ۸۷۶۸۲۰۰۰ ثبت کنند و با ارائه اسناد مربوطه مبادرت به باز پس گرفتن وجه خود نمایند.
گفتنی است، باتوجه به تعاملات به عمل آمده با کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، درخواست تعیین تعرفه برای تمامی خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین توسط آن نهاد ارسال شده است که بمحض ابلاغ مراتب بوسیله روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران اطلاع رسانی خواهد شد.
برای مشاهده پروسه استفاده از خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین بوسیله دفاتر پیشخوان خدمات دولت به اینفوگرافی که به همین دلیل طراحی شده است، مراجعه کنید.


You may also like