سئو بوی: تفاهم نامه همکاری میان سه دارنده پروانه UNSP و شهرداری شیراز، نخستین تفاهم نامه ای بود که در کلانشهرهای ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس رگولاتوری منعقد گردید.

به گزارش سئو بوی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ تفاهم ‎نامه همکاری میان شهرداری شیراز و کنسرسیومی متشکل از سه اپراتور دارای پروانه UNSP ایرانسل، آسیاتک و شاتل بمنظور تکمیل پروژه فیبرنوری در این شهر به امضا رسید.
در این جلسه رییس رگولاتوری با اشاره به این که انعقاد این تفاهم نامه موجب افزایش نظارت وزارت ارتباطات در پروژه فیبرنوری می شود، اظهار داشت: با اجرائی شدن پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها در شیراز، زیست بوم فناوری این شهر نیز تقویت می شود.
امیر لاجوردی اضافه کرد: پیشنهاد می کنم اپراتورها تا حد امکان از نیروی انسانی و تجهیزات تولید شده در داخل شیراز استفاده کنند، چونکه این کار موجب تقویت مجموعه های دانش بنیان فعال دراین زمینه می شود.
بر اساس این گزارش پروانه UNSP بمنظور یکپارچه سازی پروانه های ایجاد شبکه و خدمات ارتباطی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای فنی، زیرساختی و تجاری کشور در نظر گرفته شده و ارائه تمام خدمات مخابراتی، ارتباطی و انتقال داده را برای اپراتور دارنده پروانه فراهم می سازد.
این پروانه همین طور با از بین بردن انحصار، نقطه عطفی در امتداد توسعه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری بوده که شرکت های دارنده پروانه UNSP می توانند خدمات ارتباطی با کیفیت و پرسرعت را در تمام کشور ارایه کنند.

You may also like