سئو بوی: کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی سند افق مطلوب این کمیسیون را بررسی و تصویب کرد.

به گزارش سئو بوی به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی سند افق مطلوب این کمیسیون را به منظور برنامه ریزی هوشمندانه در امور فرهنگی، اجتماعی و محتوایی فضای مجازی با رویکرد مسئولیت پذیر نسبت به مسائل مردم و کشور بررسی و تصویب کرد.
در این کمیسیون بر «مسئولیت پذیری در مقابل محتوای فضای مجازی»، «ضرورت توجه به نیازها و مسائل مردم»، «بهره مندی از ظرفیت خبرگان حوزوی و دانشگاهی» و «ارتباط و تعامل نزدیک با کنشگران مردمی و فعالین زیست بوم کسب وکار» تاکید شد.
در ادامه این جلسه، با عنایت به عملیات غرورآفرین و شجاعانه مردم مظلوم غزه و جنایات اسفناک رژیم کودک کش اسرائیل، «برنامه پشتیبانی از فعالیتهای مردمی در زمینه نقش آفرینی ملی و بین المللی با مبحث فلسطین» عرضه و به بحث گذاشته شد که بر مبنای آن اعضای کمیسیون ضمن بیان این که مساله فلسطین، مساله ای انسانی است و مختص به جهان اسلام نیست، بر ضرورت برنامه ریزی جهت همگرایی و هم افزایی قوه عقلانیت و احساسات مردم ایران و جهان تاکید کردند.
بنابراین گزارش، استفاده از فناوری های تولید تصویر به کمک هوش مصنوعی بعنوان ظرفیتی نوین و مقیاس پذیر در تولید سریع و خلاقانه محتوا از دیگر موضوعات مطرح شده در این کمیسیون بود.
گفتنی است؛ کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی با مجموعه ای از وظایف «سیاست گذاری»، «طراحی برنامه های کلان»، «تقسیم کار، هم افزایی و هماهنگی ملی» و «نظارت»، در دوره جدید ضمن تقدیر از خدمات جناب آقای خالدی، با دبیری حجت الاسلام محمدمهدی تجریشی- معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی برگزار گردید.



منبع:

You may also like