به گزارش سئو بوی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت بیشتر از ۱۲ میلیون پیام صوتی و تصویری در پیام رسان های داخلی در روزهای حج سال جاری اطلاع داد.

به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، عیسی زارع پور بامداد سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: مجموعه تیم مدیریتی دولت شبانه روز در تلاش اند که مشکلات را حل کنند و مسیر رشد و پیشرفت را فراهم آورند.
وی افزود: استان قزوین در بعضی شاخص ها رتبه های بسیار بالایی دارد، برای مثال در بحث مسکن در رتبه دوم قرار دارد، همینطور شاخص هایی از قبیل بیکاری نشان میدهد که مجموعه مدیریتی استان پای کار هستند و مسیر رشد و پیشرفت استان با سرعت طی می شود.
زارع پور عنوان کرد: در وزارت ارتباطات هم تیمی گلچین شده از متخصصان دانشگاه های شریف، امیرکبیر و علم و صنعت پای کارند و اتفاقات خیلی خوبی رخ داده و دستاوردهای زیادی داشته ایم، برای مثال سال قبل پیامرسان های داخلی امکان تماس صوتی و تصویری نداشتند، حالا نه تنها این امکان را دارند بلکه بخش قابل توجهی از نیازهای مردم بوسیله پیامرسان های داخلی برطرف می شود.
وی بیان کرد: در ۵۰ روز ایام حج حدود ۱۲ و نیم پیام صوتی و تصویری در پیامرسان های داخلی با رضایتمندی بالای ۷۵ درصد از ایران به عربستان و بالعکس انجام شد، ایتا در سال قبل ۳ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت، در صورتیکه امروز ۲۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و نیازهای مردم به دست جوانان این مرز و بوم برطرف شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد: در خیلی از حوزه ها کارهای بزرگی انجام شده است، در بحث سالم سازی فضای مجازی کارهای بسیار بزرگی در سطح شبکه انجام شده و متناسب با گسترش زیرساخت های شبکه هر کاری که از دست ما بر می آید انجام داده ایم که مردم حداکثر استفاده را از فضای مجازی ببرند و حداقل مواجهه را با فضای نامناسب داشته باشند.

You may also like