سئو بوی: نمایندگان آمریکایی با ارسال نامه ای به متا، ای بی، آمازون و شرکت های دیگر خواهان جزییات کارهای آنها برای توقف فروش محصولات ممنوع و خطرناک در پلت فرم هایشان شده اند.
به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، بنظر می رسد خرده فروشان اینترنتی با سوالاتی درباره ی روش های برخورد با محصولات مرجوعی روبرو شده اند. کمیته انرژی و تجاری مجلس آمریکا نامه ای به آمازون، ای بی، متا، والمارت و دیگر پرتال های خرید آنلاین ارسال و از آنها درباره ی تلاش هایشان جهت جلوگیری از فروش کالاهایی که برایشان فراخوان صادر شده و محصولات ممنوع در پلت فرم هایشان سوالاتی پرسیده اند. آنها به ویژه نگران تلاش بی نتیجه متا برای متوقف کردن فروش دو محصول مرجوعی مخصوص کودکان در فیسبوک هستند. کمیسیون ایمنی محصول مصرف کنندگان آمریکا(CPSC) برای گهواره Rock ‘n Play شرکت فیشر پرایس در سال ۲۰۱۹ و تشک نوزادNewborn Lounger محصول شرکت باپی در سال ۲۰۲۱ میلادی فراخوان صادر کرد. با این وجود سازمان مذکور ادعا می کند نرخ درخواست های حذف محصول (ماهانه بطور متوسط هزار قطعه) کاهش نیافته است و هیچ اقدامی برای ممنوعیت فروش انجام نشده است. گهوارهRock ‘n Play با مرگ حدود ۱۰۰ نوزاد مرتبط بوده است. اعضای کنگره آمریکا نگران آن هستند که فروشگاه های آنلاین با انجام اقدامات اندک و ناکافی برای توقف فروش این محصولات، سلامت کودکان و تمام کاربران را به خطر بیندازند. نمایندگان مجلس از تمام شرکتها خواسته اند تا جزییات تلاش هایشان برای توقف فروش کالاهای ممنوع یا شامل فراخوان همچون حضور کارمندانی متعد و فعال دراین زمینه را اعلام کنند. سیاستمداران همین طور می خواهند بدانند شرکتها در آینده چه اقداماتی انجام می دهند و آیا عدم قطعیتی درباره ی برخورد با این مشکلات وجود دارد یا خیر. در نامه از شرکتها پرسیده شده آیا تمایل دارند برای یافتن راهکار مشکل با کمیته همکاری کنند یا خیر. شرکتها موظف می باشند تا ۳۱ آگوست به این نامه پاسخ دهند.


منبع:

You may also like