سئو بوی: توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید ˮایکسˮ را بجای لوگوی نمادین ˮپرندهˮ در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، این شرکت همین طور اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را بروزرسانی کرد تا منعکس کننده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی “ایکس” در این فروشگاه برنامه، قرار داد. این شبکه اجتماعی تلاش نموده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمی خورد.

در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن “ایکس”، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است. این شرکت همین طور به این نکته اشاره نمود که کاربران می توانند ویدیو های حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند. با این وجود، صفحه پشتیبانی “توییتر بلو”، می گوید که مشترکان ویدیو های حداکثر دو ساعته را می توانند بارگزاری کنند.

اپلیکیشن “توییتر لایت” همچنان برند توییتر را دارد اما باتوجه به اینکه این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ بروزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خودرا از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخش های دیگر هم نام توییتر را حذف نمود. صاحب X@که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی “اورانج فوتوگرافی” بود به تِک کرانچ اظهار داشت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفت.





منبع:

You may also like