به گزارش سئو بوی، طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.

به گزارش سئو بوی به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ دکتر رضوی زاده رییس پژوهشگاه، طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات و مشاور رییس پژوهشگاه در عرصه هوش مصنوعی را منصوب نمود.
بر اساس این خبر در احکام صادره، دکتر علیرضا یاری به مدت دو سال به عنوان “معاون پژوهشی پژوهشگاه”، دکتر علی محمد منتظری به عنوان “سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی پژوهشگاه”، دکتر احسان آریانیان به مدت دو سال به عنوان “رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات” و دکتر محمد شهرام معین به عنوان “مشاور رییس پژوهشگاه در عرصه هوش مصنوعی”منصوب شدند.
همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران و معاونان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر رضوی زاده رییس پژوهشگاه ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دکتر فرنقی زاده به عنوان معاون سابق پشتیبانی و منابع انسانی اظهار داشت: امیدوار هستم دکتر منتظری باتوجه به تجربه های فراوانی که در جایگاه های گوناگون در سازمان های مختلف داشته است بتواند به بهبود وضعیت نیروی انسانی و پروسه کاری کارکنان در پژوهشگاه کمک شایانی کند.
دکتر رضوی زاده در ادامه ضمن قدردانی از زحمات دکتر معین مدیر سابق مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی، با اشاره به تغییرات به وجود آمده در پژوهشگاه، اظهار داشت: هم اکنون پژوهشگاه ICT به عنوان متولی اصلی هوش مصنوعی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است و این به مفهوم این است که تمام بخش های پژوهشی پژوهشگاه باید تمرکز بیشتری بر روی این مساله داشته باشند.
گفتنی است در آخر جلسه تودیع و معارفه مدیران و معاونان جدید پژوهشگاه، توسط دکتر رضوی زاده از معاون سابق پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و رییس مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی تقدیر به عمل آمد.


منبع:

You may also like