به گزارش سئو بوی، پلت فرم مجازی املاک و مستغلات دیسنترالند که زمانی ارزش آن ۱ میلیارد دلار بود، حالا درحال سقوط آزاد و بی ارزش شدن سریع است.

به گزارش سئو بوی به نقل از فیوچریسم، در سال قبل درآمدهای این پلت فرم کاملاً کم شده و تنها تعداد انگشت شماری از کاربران واقعاً املاک و مستغلات مجازی یا تکه هایی از زمین را در دنیای مجازی مذکور معامله می کنند که قابلیت تبادل آن در قالب ان اف تی وجود دارد.
بر همین اساس، تنها بین ۲۰ تا ۳۰ نفر بصورت هفتگی مبادرت به خرید و فروش ملک در دیسنترالند می کنند که مبلغی حدود ۵۰۰۰۰ دلار ارزش دارد. با توجه به این که از اواخر سال ۲۰۲۱ تا اوایل سال ۲۰۲۲ میلیونها نفر در این پلت فرم فعال بودند، این یک افت شدید می باشد.
مشکلات دیسنترالند نشانه کاهش بسیار شدید علاقه به مالکیت املاک مجازی است. سال گذشته، مشخص شد دیسنترالند تنها ۳۸ «کاربر فعال» در بازه های زمانی ۲۴ ساعته داشته که باتوجه به ارزش چند میلیارد دلاری این شرکت در بازار، رقم بسیار پایینی بود. پلت فرم های دیگر همچون سندباکس نیز بطور جدی در کوشش برای جذب تعداد زیادی کاربر بوده اند.
دیسنترالند اخیراً یک رویداد هفته مد را با مشارکت شرکت های مشهور تجاری برگزار کرد. اما تعداد مشارکت کنندگان در آن از بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سال قبل به تنها ۲۶ هزار کاربر امسال رسیده است.


منبع:

You may also like