سئو بوی: اسپاتیفای تکنولوژی برای مدت کوتاهی مبتلا به اختلال شد که قطع دسترسی ده ها هزار کاربر به این پلت فرم پخش موسیقی محبوب را بدنبال داشت.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، حساب “وضعیت اسپاتیفای” (Spotify Status) در توییتر که اخبار مربوط به وضعیت این پلت فرم را ارائه می کند، بعد از قطعی روز پنج شنبه در توییتی نوشت: همه چیز حالا بهتر بنظر می رسد.

این دومین قطعی سرویس اسپاتیفای طی دو هفته گذشته است که توسط بیش از ۴۱ هزار کاربر در وب سایت رصد قطعی داون دتکتور گزارش شد. با آنلاین شدن اسپاتیفای، گزارش های اختلال این سرویس در داون دتکتور، به کمتر از ۲۰۰۰ مورد رسید.

اسپاتیفای اوایل ماه میلادی جاری هم با اختلال کوتاه مدتی روبرو شده بود که در اوج آن، دسترسی بیش از ۴۵ هزار کاربر این سرویس در آمریکا قطع شده بود.

بر اساس گزارش رویترز، قطعی پلت فرم های شرکت های فناوری بزرگ، بی سابقه نیست و شرکت های گوناگون از گوگل تا مایکروسافت، اختلال خدماتشان را تجربه کرده اند. مایکروسافت چهارشنبه هفته جاری با اختلال شبکه ای روبرو شد که موجب از کار افتادن پلت فرم ابری آزور شد و در نتیجه، دسترسی هزاران کاربر در سراسر جهان به سرویس هایی نظیر تیمز و اوت لوک مختل شد.





منبع:

You may also like