سئو بوی: ایرانسل همانند سالهای قبل، موفق به دریافت لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و تندیس و لوح جایزه ملی روابط عمومی برتر شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره بالاترین های روابط عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رییس و آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، روز گذشته ۲۲ آذر ۱۴۰۱، با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما اجرا شد. در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی، طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه های خودرا درباب موضوع روابط عمومی در جهان شبکه ای، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند. در این مراسم، برمبنای رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، «به دلیل کاربرد سیستم ها و رسانه های دیجیتال در رابطه با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از رسانه های اجتماعی در امور ارتباطی»، شایسته دریافت لوح تندیس «نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت. ایرانسل همچنین، به سبب رعایت استانداردهای حرفه ای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح «جایزه ملی روابط عمومی برتر» را از «نوزدهمین دوره جشنواره بالاترین های روابط عمومی ایران» دریافت کرد. در این رویداد، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن استقبال از برگزاری رویدادهایی از این دست، خواهان توجه هر چه بیشتر سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به نقش روابط عمومی در حوزه ارتباط با افکار عمومی شد. معاون صنایع دستیِ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم در سخنان خود، نقش روابط عمومی ها در توسعه صنعت گردشگری را با اهمیت ارزیابی کرد و با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات وزارت متبوع خود در زمینه روابط عمومی، خواهان توجه به دستاوردهای نشست های علمی در این عرصه، در راستای تقویت نقش آفرینی روابط عمومی در سازمان ها شد. رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، نیز در یک پیام ویدیویی به این مراسم، اظهار امیدواری کرد سند نهایی این رویداد، که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای خواهد بود، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد. دبیرکل این انجمن نیز، در سخنان ویدیویی خود، ضمن قدردانی از برگزیدگان این رویداد، بر استفاده هر چه بیش از دستاوردهای علمی این سمپوزیوم در زمینه اجرائی تاکید کرد. هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در هنگامه ای که دنیا با مفاهیمی مانند رسانه های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه ای سر و کار دارد، موضوع روابط عمومی شبکه ای را در دستور کار خود قرار داد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی، به یک بیانیه و جمع بندی علمی، درباره ی قدرت و مدیریت شبکه ای، به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی برسد.


منبع:

You may also like