به گزارش سئو بوی، با عرضه قابلیت پیمایش مداوم، کاربران نسخه رومیزی (دسکتاپ) موتور جست و جوی گوگل حالا می توانند شش صفحه نتایج جست و جو را در یک صفحه مشاهده کنند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، گوگل برای برخی از کاربران، امکان پیمایش مداوم در نسخه رومیزی نتایج جست و جوی خویش را فراهم نمود. به این ترتیب، کاربران وقتی به انتهای صفحه نتایج جست و جو می رسند، معادل شش صفحه نتایج جست و جو را مشاهده می کنند و سپس با زدن دکمه بیشتر (more)، می توانند نتایج بیشتری را ببینند.

گوگل در اکتبر سال ۲۰۲۲ این توانایی را برای نسخه موبایل موتور جست و جوی خود معرفی کرده بود. با این وجود، نتایج جست و جو برای نسخه مذکور، به چهار صفحه محدود شده بود.

با این اقدام، امکانات موتور جست و جوی گوگل، مشابه خیلی از اپلیکیشن های شبکه اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و فیسبوک می شود که به کاربران اجازه می دهد بدون احتیاج به رفتن به صفحه جدید، به مدت طولانی نتایج جست و جو را پیمایش کنند.

گوگل در یک پست وبلاگ قبلی گفته بود اغلب افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری دریافت نمایند، معمولاً تا چهار صفحه نتایج جست و جو را مرور می کنند.

بر اساس گزارش وبسایت تِک رادار، گوگل اعلام نکرد این توانایی چه زمانی در سطح بین المللی عرضه خواهد شد.

این غول موتور جست و جو طرح های بلندپروازانه ای برای اصلاح و تغییر فورمت موتور جست و جوی خود در دست اجرا دارد. راجان پاتل، نایب رییس مهندسی گوگل به تِک رادار اظهار داشت: گوگل می خواهد نتایج جست و جوی ویدئویی و تصویری را به صورت یکپارچه تری در نتایج جست و جو بگنجاند. این برنامه ها کمک خواهد نمود نتایج جست و جو سازماندهی شده تا بهتر منعکس کننده روشی باشند که افراد در رابطه با موضوعات جست و جو می کنند.




You may also like