سئو بوی: شرکت اپل از ماه میلادی آینده، قیمت اپلیکیشن ها و خریدهای درون برنامه ای فروشگاه اپ استور (App Store) را در کشورهای گوناگون افزایش خواهد داد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، اپل در یک پست وبلاگ اعلام نمود قیمت های جدید که شامل تمدید خودکار اشتراک نمی گردد، از پنجم اکتبر اجرائی می شود.

این شرکت در پیامی به طراحان اعلام نمود مشتریانی که از یورو استفاده می نمایند و همین طور کاربران در کشورهای سوئد، ژاپن، کره جنوبی، شیلی، مصر، مالزی، پاکستان و ویتنام، از پنجم اکتبر شاهد افزایش نرخها خواهند بود.

اپل اعلام نمود این تغییرات در ویتنام، همین طور منعکس کننده مقررات جدید برای این شرکت برای دریافت مالیات هایی شامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد شرکت با نرخ پنج درصد است.

رشد ارزش دلار هم احتمالاً یک عامل موثر بوده است. در ژاپن، نرخها حدود ۳۰ درصد افزوده شد که افزایش قابل توجهی بعد از افت ارزش ین شمرده می شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل اوایل تابستان قیمت محصولاتش شامل مک، آیفون و آی پد را در پی نوسانات ارزی، افزایش داد. یورو هم سرنوشت مشابه ین داشته است و الان با نرخی برابر دلار آمریکا معامله می شود و احتمالاً افت بیشتری پیدا می کند.





منبع:

You may also like