به گزارش سئو بوی فعالیتهای شرکت آگکو که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی در آمریکا است به دلیل حمله ای باج افزاری از چند روز قبل مختل شده است.

به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، این شرکت روز جمعه با تأیید حمله مذکور خاطرنشان کرد که فعالیتهای عادی چند کارخانه آن به دلیل حملات باج افزاری مختل شده و این روند فعلا ادامه دارد. افشای این ماجرا باعث کاهش ۴ درصدی ارزش سهام آگکو و رسیدن ارزش هر سهم آن به ۱۲۵.۵۵ دلار شد.
این شرکت که با رقیب بزرگ تری به نام Deere برای فروش تراکتور و تولید و مونتاژ ماشین آلات کشاورزی در ۴۲ کشور در سرتاسر جهان رقابت می کند، مشخص نکرده مشکل مذکور چه زمانی خاتمه می یابد.
AGCO که فروش خالص ۱۱.۱ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۱ به ثبت رساند، بر مبنای آخرین پرونده سالانه خود، دارای سه محل تولید اصلی در ایالات متحده است و در کشورهای دیگر مانند چین، آلمان و فرانسه هم کارخانه دارد.
این حمله باج افزاری در زمانی رخ می دهد که سازندگان تجهیزات کشاورزی در ایالات متحده با اختلالات مداوم زنجیره تأمین مواجهند و همین مساله سبب شده قادر به پاسخگویی به تقاضای روز افزون کشاورزان نباشند.


منبع:

You may also like