توئیتر موقتاً از یک تغییر بحث برانگیز که حفظ توئیت های حذف شده را برای کاربران ثالث دشوار می کرد، عقب نشینی کرد.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، این شرکت اخیراً جاوا اسکریپت جاسازی شده خویش را در توئیتر بهینه کرده به صورتی که متن توئیت های حذف شده دیگر در حالت جاسازی شده در وبسایت های ثالث قابل مشاهده نیست.
با این حال، در اواخر عصر جمعه، یکی از کاربران توئیتر متوجه شد که این شرکت تغییر مذکور را حذف کرده است. توئیتر یک روز بعد این اقدام را تأیید کرد. سخنگوی این شرکت اظهار داشت: «پس از بررسی بازخوردها، هم اکنون این تغییر را پس می گیریم و گزینه های مختلف را بررسی می نماییم. ما از کسانی که نقطه نظرات خویش را به اشتراک گذاشتند قدردانی می نماییم. بازخورد شما به ما کمک می نماید توئیتر را بهتر نماییم.
زمانی که تغییر اولیه برای نخستین بار توسط کاربران مشاهده شد، مدیر محصولات توئیتر، النور هاردینگ، اظهار داشت که این شرکت اقدام مذکور را برای احترام بیشتر به افرادی که تصمیم به حذف توئیت های خود دارند، انجام داده است. علت مشکل آفرینی این اقدام آن بود که فضایی خالی را در جایی که قبلاً یک توئیت حذف شده جاسازی شده بود، باقی می گذاشت.
توئیتر در مورد «گزینه های مختلفی» که بعد از این تغییر درحال بررسی آنهاست، توضیحی نداد.
هنگامی که توئیتر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ قابلیت جاسازی توئیت ها را عملیاتی کرد، اظهار داشت که عمداً می خواهد متن توئیت های حذف شده باقی بماند و برای سال ها بعد از آن، مدیران شرکت، همچون مدیرعامل سابق جک دورسی، بر نقش و اهمیت این پلت فرم بعنوان نوعی «سابقه عمومی» تاکید داشتند.


منبع:

You may also like