سئو بوی: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه باید طرح صیانت بطور دقیق و علمی و به دور از حاشیه ها بررسی شود اظهار داشت که طرحی که سبب اختلال در اینترنت، کسب وکارها باشد، مورد تایید مجلس نخواهد بود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «مجددا محضر تمامی مردم عزیز عرض می نمایم که بنده باتوجه به حضور در جمع اعضای هیات رئیسه مجلس، امکان امضای درخواست ها و نامه هایی همچون ⁧‫طرح صیانت‬⁩، ⁧‫طرح شفافیت‬⁩ و… را ندارم، چونکه تمامی این نامه ها خطاب به خود هیات رئیسه است. همیشه نیز نظر خودرا بطور صریح، اعلام نموده ام؛ درباره ی طرح صیانت، عرض می کنم که این طرح باید بطور دقیق و علمی و به دور از حاشیه ها، بررسی گردد؛ یقیناً طرحی که سبب اختلال در اینترنت، کسب وکارها یا… باشد، مورد تایید مجلس نخواهد بود.»
مدتی پیش سید نظام موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام نمود که در جلسه هیات رییسه جهت بررسی ایرادات معاون قوانین مجلس بر نحوه تصویب کلیات طرح نظام تنظیم خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک، اعضای هیات رئیسه مجلس بعد از استماع نظرات طرفین، ایرادات معاونت قوانین را وارد دانستند. تصمیم گیری نهایی درباره این طرح به پس از تصویب لایحه بودجه موکول شد.




منبع:

You may also like