سازمان نظام صنفی کامپیوتری استان تهران اعلام کرد نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در شهریور ماه برگزار نمی گردد و زمان جدید آن اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، روابط عمومی سازمان نظام صنفی کامپیوتری استان تهران، در اطلاعیه ای اعلام نمود: بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با رویکرد ارائه توانمندی شرکت ها، استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان در برخورد و مقابله با ویروس کرونا قرار بود ابتدا در تیرماه و سپس در شهریورماه سال جاری اجرا شود که به سبب شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استانها و به سبب رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان برگزاری آن مهیا نشد.
در ادامه آمده است: نمایشگاه الکامپ، بزرگترین رویداد تجاری و فناوری در اقتصاد دیجیتال و در بخش های طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارها و صنایع الکترونیک و کامپیوتر بوده که در دوران کرونا تاثیرات این فناوری به وضوح احساس و ملاحظه شد. هم اکنون باتوجه به تغییر دولت و حضور مدیران جدید در وزارتخانه ها و نهادها و سازمان های تصمیم ساز و تصمیم گیر، مشاهده ی پیشرفت های توان داخلی کشور در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و انعکاس موانع و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه، لزوم برگزاری باشکوه این رویداد مهم را ضروری تر از هر زمان دیگری کرده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: در امتداد برگزاری هدفمند این نمایشگاه و به درخواست فعالان این حوزه و همین طور بازخورد مثبت مشارکت کنندگان و نیز در برای استفاده بهینه از برنامه های جانبی و محتوایی و انتظار بیشتر برای فراگیری واکسیناسیون، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در امتداد تحقق اهداف فوق، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را به زمان دیگری موکول کرده است که متعاقبا در اطلاعیه های بعدی زمان جدید اطلاع رسانی خواهد شد.



You may also like