به گزارش سئو بوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود برای تبلیغات در فضای مجازی، یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت یک ماهه در نظر گرفته شده که به هر کدملی تعلق می گیرد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- قبل از این گفته بود که بمنظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی بجای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته های اینترنت یک ماهه رایگان به همه مردم ایران عرضه می شود.
در این راستا آذری جهرمی امروز در اینستاگرام خود نوشت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در ایام انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده است و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته که به مردم برای این روزها، بسته های رایگان اینترنت ارائه نماید. ما برای شما یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین المللی است) یک ماهه بعنوان هدیه در نظر گرفتیم و به هر کد ملی یک بسته تعلق می گیرد.
وی با اعلان اینکه از امروز عصر، ثبت نام شروع خواهد شد، اظهار داشت: به جهت اینکه یکباره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می شود، تقسیم بندی ثبت نام برمبنای رقم آخر کدملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال سازی تا یک ماه اعتبار دارد. این بسته ها فقط روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلان اینکه بسته های فعال فعلی، در حال رزرو نگهداری می شوند و بعد از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود، اظهار داشت: ما با هیچ کس برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی هم نخواهیم کرد، ثبت نام هم فقط بوسیله سایت www.ictgifts.ir انجام میشود. مرحله اول ثبت نام مختص افرادی است که رقم آخر کد ملی آنها ۰ و ۱ باشد.
وی تاکید کرده که مردم مراقب کلاهبرداران باشند.



You may also like