به گزارش سئو بوی نمایشگاه مجازی ایران که از تاریخ ۵ اسفندماه شروع به کار کرده بوده و به مدت سه ماه در تمام رشته فعالیتهای اقتصادی برگزار می شود، به صورت رسمی راه اندازی شد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، نمایشگاه مجازی، رویدادی جدید و تجربه نوینی است که صاحبان کسب و کار در دوران پاندمی کرونا به منظور معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می نمایند. نمایشگاه مجازی ایران هم با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران میزبان فعالان اقتصادی در رشته فعالیتهای صنعت، معدن، تجارت، دانش بنیان، خدمات، کشاورزی و صنایع غذایی، رسانه های دیجیتال، استارت آپ ها، اقتصاد، هنر و فرهنگ است.
نمایشگاه مجازی ایران که از تاریخ ۵ اسفند شروع به کار کرده بود، ۳۰ فروردین به صورت رسمی راه اندازی شد. این نمایشگاه به مدت سه ماه در تمام رشته فعالیتهای اقتصادی برگزار می گردد. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به علت شیوع کرونا لغو شد. اما مجریان نمایشگاه امیدوارند درصورت کاهش شیوع کووید-۱۹ بتوانند مراسم اختتامیه را در تاریخ ۵ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار کنند.
محمدرضا طلایی -رئیس کمیسیون فناوری اطاعات و ارتباطات- ضمن اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران، اظهار داشته بود: برگزاری این نمایشگاه در شرایطی که به واسطه شیوع کرونا امکان تبادل هیات های تجاری و ملاقات حضوری نیست، نقطه عطفی به حساب می آید. در این نمایشگاه سعی شده است تا با اختصاصی سالنی مجزا به استارت آپ های ایرانی، فرصتی فراهم گردد تا این شرکت ها به معرفی آخرین خدمات و کالاهای خود بپردازند.
طلایی درباره همکاری با جیتکس دوبی و جیتکس فیوچر استارز با نمایشگاه مجازی ایران اظهار داشته بود: هماهنگی هایی با مدیران برگزارکننده جیتکس دوبی صورت گرفته است تا با نمایشگاه مجازی ایران در برگزاری این سالن همکاری داشته باشند. با عنایت به این که شرکتهای زیادی در حوزه های مختلف در بخش استارت آپ ها فعالیت می نمایند، مقرر شده است در مجموع زمینه حضور ۲۰ استارت آپ حاضر در نمایشگاه مجازی ایران طی داوری که با همکاری جیتکس فیوچرز استارز و داوران ایرانی صورت خواهد گرفت، در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ فراهم گردد.




منبع:

You may also like