سئو بوی: اپل سرگرم طراحی یک پک باطری است که به صورت مغناطیسی به تازه ترین مدل های آیفون وصل شده و این گوشی را به صورت بی سیم شارژ می کنند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، منابع آگاه به بلومبرگ گفتند اپل حدود یک سال است که سرگرم ساخت این محصول است و قرار بود چند ماه بعد از عرضه مدل های آیفون ۱۲ به بازار عرضه نماید. مدل های آیفون ۱۲ در اکتبر عرضه شدند.

این پک باطری با استفاده از سیستم مگ سیف که همه مدل های جدید از آن برای شارژ و وصل شدن به دستگاههای دیگر استفاده می نمایند، به پشت آیفون ۱۲ می چسبد. بعضی از مدل های اولیه این پک باطری پوشش پلاستیکی سفید دارند.

تفاوت این محصول جدید با اکسسوری های قبلی اپل برای آیفون این است که آنها فقط عمر باطری بیشتری فراهم می کردند و بعنوان یک قاب حفاظتی کامل بکار نمی رفتند.

در تست داخلی، سیستم اتصال مغناطیسی به حد کافی قوی بوده تا دستگاه شارژ را نگه دارد اما ساخت این اکسسوری به علت مشکلات نرم افزاری مانند اشتباه آیفون در تشخیص این که پک باطری گرفتار داغی بیش از اندازه شده، روند طراحی آنرا آهسته کرده است.

با توجه به چالشهای طراحی، ساخت این دستگاه ممکن به تاخیر افتاده یا لغو شود.

دپارتمان مهندسی سخت افزار اپل درباره عرضه اکسسوریهای در ارتباط با شارژ محتاط است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام نمود ایرپاور همزمان اپل واچ، آیفون و هدفون ایرپاد را شارژ خواهد نمود اما این محصول هیچگاه به بازار عرضه نشد و طراحی آن در سال ۲۰۱۹ به علت مشکلات در ارتباط با داغی بیش از اندازه لغو شد.

لوازم جانبی و دستگاههای پوشیدنی به منبع درآمد رو به رشدی برای اپل تبدیل گشته اند. درآمد این شرکت از فروش قابها، ایرپاد، اپل واچ، اسپیکر خانگی و محصولات مربوطه، در سه ماهه قبلی حدود ۱۳ میلیارد دلار معادل ۱۲ درصد از کل فروش این شرکت بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شواهد در ارتباط با یک اکسسوری باطری مغناطیسی کم کم ظاهر می شود. به قول استیو موزر، سازنده نرم افزار، نسخه بتای آپدیت نرم افزاری iOS ۱۴.۵ شامل یک اشاره مبهم به یک پک باطری بود که بعدا حذف شد.





منبع:

You may also like