به گزارش سئو بوی اگر تمایل به قراری اینترنت ثابت دارید،  می توانید با رفتن به سامانه xdslplus.ir از لیست اپراتورهایی که در نزدیکی محل زندگی یا محل کارتان خدمات اینترنت خانگی عرضه می دهند، خدمات اینترنتی لازم را دریافت کنید.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویدئوی «ایران هوشمند»، تسریع در عرضه سرویسهای اینترنت ثابت به متقاضیان با راه اندازی سامانه ای توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را مورد بررسی قرار داده است.
بدین ترتیب دریافت سرویس اینترنت ثابت با راه اندازی سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی، دیگر یک فرایند طولانی و زمان بر نیست. متقاضیان دریافت اینترنت ثابت تنها کافی است به سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی به آدرس www.xdslplus.ir مراجعه نموده تا از لیست اپراتورهای محل زندگی یا محل کار آگاه و درخواست خویش را ثبت کنند.
در سامانه xdslplus.ir می توانید درخواست خویش را ثبت کرده و از راه همین سامانه یا شماره گیری کد دستوری #۸۰۱۰* مراحل انجام درخواست را پیگیری کنید. شرکتهای عرضه کننده خدمات موظف می باشند تا ظرف ۴۸ ساعت بعد از ثبت درخواست شما، خدمات اینترنت خانگی را برقرار کنند. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم با استفاده از همین سامانه بر روند واگذاری خطوط اینترنت ثابت و عملکرد شرکت مخابرات و سایر شرکتهای عرضه کننده خدمات نظارت دارد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، با راه اندازی این سامانه مشتریان سرویسهای ثابت می توانند درخواست خویش را از راه این پنجره واحد ارائه نمایند و در همین زمان می توانند گزینه هایی که در مکان مورد نظر سرویس می دهند را انتخاب کنند. مشتریان می توانند همزمان با این سامانه از سامانه نت سنج پلاس سازمان تنظیم مقررات هم استفاده کنند تا از سابقه عرضه سرویس اپراتورهای مختلف آگاه شده و انتخاب بهتر و جهت دارتری داشته باشند. یکی از مزیت های این سامانه مشخص شدن علت تاخیر عرضه سرویس از سوی اپراتورها است و به علت اینکه تمام درخواست ها از یک سامانه عرضه می شود، امکان ریشه یابی مشکلات و کمبودها وجود دارد.




منبع:

You may also like