سئو بوی: شرکت هواپیمایی اتحاد در امارات متحده عربی از تمدید لغو و تعلیق پروازهای مسافری خود تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی آگاهی داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز مستقر در شهر ابوظبی امارات متحده عربی با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده است که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، لغو و تعلیق پروازهای مسافری خودرا تا حداقل اواسط ماه آینده میلادی، ۱۶ مه ۲۰۲۰، تمدید خواهدنمود.
برمبنای خبری که در رویترز آمده است، این ایرلاین عربی که قرار بود طبق برنامه قبلی قسمتی از پروازهای مسافری خودرا از تاریخ اول ماه مه سال جاری میلادی آغاز کند، حالا تصمیم گرفته که این تاریخ را حداقل به مدت ۱۵ روز به تاخیر بیاندازد تا به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار کمک کرده و وارد فاز جدیدی از کنترل و مهار کرونا شود.
اتحاد در کنار سایر ایرلاین های فعال و مستقر در امارات متحده عربی همزمان با اعمال قوانین سختگیرانه جدید در خصوص ممنوعیت ورود مسافران به خاک این کشور، تنها مجاز به برقراری پرواز های خروجی برای آن دسته از افرادی که قصد خروج از امارات متحده عربی را داشتند، بودند.




منبع:

You may also like