به گزارش سئو بوی نایب رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عرضه اینترنت مجانی از نیمه دوم اسفند تا ۷ فروردین اظهار داشت: بیشتر از ۷۰ درصد کاربران، بیشتر از ۷۰ گیگ از اینترنت ۱۰۰ گیگی را مصرف کردند.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، سجاد بنابی در توئیتر با اشاره به افزایش مصرف اینترنت به دنبال شیوع کرونا و خانه نشینی و دورکاری مردم نوشت: بیشتر از ۷۰ درصد کاربران، بیشتر از هفتاد گیگابایت از ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه اپراتورها را در این بازه زمانی استفاده کردند. وی اظهار داشت: بسیاری از کشورها بعد از کرونا گرفتار بحران شبکه و اینترنت شده اند و ما هم مرتب در حال افزایش ظرفیت هستیم. نایب رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از سفرها با همراهی مردم مورد استقبال قرار گرفته است. نمودار زیر، مصرف دیتا در یکی از اپراتورهای شبکه ثابت کشور از اول اسفند تا روز گذشته را نشان داده است.
بنابی اضافه کرد: مطابق با این نمودار، بعد از نوروز، ماندن در خانه کم و در این چند روز، استقرار در خانه افزایش داشته است. به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، اپراتورهای اینترنت ثابت از ۱۷ تا ۲۹ اسفند بسته اینترنتی با حجم ۱۰۰ گیگابایت را برای کاربرانشان فعال کردند تا کاربران در زمان خانه نشینی بتوانند از اینترنت مجانی استفاده کنند. برخی اپراتورها هم مهلت استفاده از این بسته هدیه را تا هفتم فروردین برای کاربران تمدید کردند. با این وجود به علت نبود کیفیت مناسب و کندی سرعت دسترسی، خیلی از کاربران در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی، نارضایتی خویش را از کیفیت سرعت اینترنت اعلام نموده و معتقدند که نتوانسته اند از این بسته هدیه به صورت مطلوب استفاده کنند.

You may also like