به گزارش سئو بوی نقشه بومی بلد از ایجاد ارتباط دو سویه با پلیس راهور تهران اطلاع داد و اعلام نمود: گزارش های آنلاینی که از سمت کاربران این اپلیکیشن به راهور ارسال می شود چاره ای برای مدیریت ترافیکی تهران است.
به گزارش سئو بوی به نقل از اپلیکیشن بومی بلد، استفاده از سیستم های هوشمند در کنترل و نظارت بر تردد خودرو ها در مسیرهای مختلف یکی از راهکارهای اصلی برای بهبود خدمات پلیس راهور به حساب می آید. به نحوی که بر اساس گزارش های ارسالی از سمت پلیس راهور تهران بزرگ، اطلاع رسانی «نرم افزارهای نقشه آنلاین بر بستر تلفن همراه» یکی از مسیرهای بهینه در ارتباط با رانندگان و کاربران به حساب می آید.
در این راستا ارتباط دو سویه بین پلیس راهور و نقشه بومی بلد برقرار شده است. با ایجاد این ارتباط، گزارش های ترافیکی که به صورت جمع سپاری و زنده از سمت کاربران در مورد بروز سانحه و تصادف در مسیرهای مختلف ثبت می شود، بلافاصله به پلیس راهور تهران ارسال شود.
کیهان اصغری معاون مهندسی در مسیریاب بلد، هدف از به اشتراک گذاری این داده ها را بالا بردن کیفیت خدمت رسانی به مردم عنوان نمود و اظهار داشت: در خیلی از مواقع کاربران اپلیکیشن مسیریاب بلد، در لحظه بروز سانحه گزارش را به سمت ما ارسال می کنند. آگاه شدن نیروهای راهنمایی و رانندگی و همینطور خدماتی نظیر اورژانس کمک می نماید تا مشکلات ترافیکی شهری با سرعت بالاتری رسیدگی شوند.
وی اضافه کرد: برای مثال آمار و گزارش عبور و مرور از سمت نقشه و مسیریاب بومی «بلد» در مورد تغییر وضعیت ترافیکی در محدوده پل پارک وی و خیابان الف تهران به پلیس راهور عرضه شده است.
در این راستا سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور هم با اشاره به این آمار اظهار داشت: مشاهدات میدانی پلیس راهور در مورد این مورد با گزارش آماری نقشه بومی «بلد» هم سو بوده است و نسبت به تغییر مجدد جهت این خیابان اقدام شده است.
وی تصریح کرد: این ارتباط دوسویه، مبدا همکاریهای آینده خواهد بود. ما معتقدیم که ۲.۵ میلیون کاربر فعال «بلد»، هرکدام دوربینی هستند که به ما گزارش ترافیکی می دهند و افزایش این مشارکت از سمت مردم به مدیریت ترافیک شهری کمک شایانی خواهد نمود.
در همین حال سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم با اشاره به ارتباط موثر پلیس راهور با نقشه و مسیریاب «بلد» در مورد اطلاع رسانی های ترافیکی اظهار داشت: گزارش مسدودیت های تردد در محورهای مختلف مانند پل نوروزی در بزرگراه چمران، تغییرات در مسیرهای تردد مانند خیابان الف در منطقه یک و همینطور مسدودیت های تردد به واسطه برگزاری رویدادها و مراسم مختلف مانند نماز جمعه بلافاصله از راه همکاران ما به تیم نقشه بومی «بلد» ارسال می شود.

You may also like