سئو بوی: وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی مبتلا به اختلال است.

به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران امروز یکی از تولید کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.
وی تاکیدکرد: برای پشتیبانی از خبرنگاران دولت در گذشته مصوباتی داشت، امروز هم ما پیشنهاد دادیم خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است مطرح کردیم که اینترنت بلاعوض داده شود و رئیس جمهور نیز موافقت نمود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ظرف یکی دو روز آینده سایت ثبت نام باز خواهد شد، گفت: خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند می توانند ثبت نام کنند. با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و فهرست خبرنگاران باید مشخص شود.
جهرمی درباب خریداری گذرنامه برای ریجستری تلفن های همراه، اظهار داشت: فعالیت های که رو به سمت دور زدن قانون می آورد یک مفهوم درون خود دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی را وارد دارد.
وی افزود: وارد کننده ای که می تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می دهد دلیل ندارد که بخواهد چنین روشی را استفاده نماید و هزینه ای را برای خودش و مصرف کننده ایجاد کند.
وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی مبتلا به اختلال است که همین امر موجب این اتفاقات می شود.
جهرمی درانتها اشاره کرد: وقتی قانون اصلی گرفتار مشکل است مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال نماییم که در نهایت مردم را اذیت می کند.


منبع:

You may also like