سئو بوی: سری چهارم ساعت هوشمند اپل واچ در سال قبل میلادی موفق شده است از تمامی برندها و مدلهای موجود در بازارهای جهانی بیشتر بفروشد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، با عنایت به محبوبیت و گسترش استفاده از گجت های هوشمند خصوصاً ساعت های هوشمند، خیل عظیمی از کاربران در جهان از آن استقبال خوب و بی نظیری نشان داده اند و برمبنای آخرین آمارهای انتشار یافته، سری چهارم ساعت های هوشمند اپل واچ (apple watch۴) بیشترین میزان فروش را در سال قبل میلادی به نام خود به ثبت رسانده است به شکلی که طبق آمار، سهم اپل واچ از بازارهای جهانی در سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۲ درصد رشد و افزایش روبه رو شده است.
از دیگر رقبای معروف و محبوب اپل واچ، می توان به ساعت های هوشمند سامسونگ Gear S۳ و هوآوی واچ ۲ اشاره نمود. با اینکه این دو محصول توانایی پشتیبانی از هر دو سیستم اندروید و iOS را دارند، اپل واچ تابحال هیچ تمایلی به کار کردن با سیستم عامل اندروید از خود نشان نداده است. اما باز هم با این وجود، اپل توانسته است به میزان قابل توجهی از فروش فصلی و سالانه خود برسد و از سایر رقبای سرسخت خود سبقت بگیرد.
برمبنای آمار همین طور نشان داده است که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا و ژاپن بیشترین استقبال را از ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ) کرده اند که بیشتر آن هم مرهون تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی بوده است.
اپل واچ ۴ بزرگ ترین به روزرسانی اپل در زمینه ساعت های هوشمند این شرکت بزرگ آمریکایی به شمار می آید که توانسته نسبت به سری های قبلی خود امکانات و قابلیت های ارتقا یافته جدیدی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.
طبق گزارش وب سایت the verge، سال ۲۰۱۵ میلادی بود که اپل تصمیم گرفت با معرفی و عرضه ساعت های هوشمند، بر بازار این گجت های پوشیدنی محبوب تسلط پیدا کند و بر رقبای قدرتمند دیگر حاضر در بازار پیروز شود.
در ارتباط با تغییرات جدیدی که به این سری از ساعت های هوشمند راه یافته است، اندازه نمایشگر اپل واچ سری ۴ در مدل کوچک تر به میزان ۳۵ درصد و در مدل بزرگ تر به میزان ۳۲ درصد در مقایسه با نسل پیشین افزایش پیدا کرده، با وجود این، اپل واچ سری ۴ باریک تر از گذشته است و وزن آن هم در مقایسه با سری ۳ کاهش یافته است. از دیگر تغییرات ظاهری اپل واچ می توان به اصلاح اهرم کناری و اضافه شدن خاصیت بازخورد لمسی (Haptic Feedback) به آن اشاره نمود. کلید کناری نیز اصلاح شده و بیرون زدگی آن از بدنه کاهش یافته است. همین طور به یک پردازنده ۶۴ بیتی و دو هسته ای اس ۴ مجهز شده است که به عقیده اپل، کارایی دو برابری نسبت به نسل پیشین خود دارد.




منبع:

You may also like