به گزارش سئو بوی شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G، از اهدای یک و نیم گیگابایت اینترنت هفتگی «شاتل موبایل پلاس» در روز عید فطر به مشترکین سیمکارت های خود اطلاع داد.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شاتل موبایل، کلیه مشترکان قدیمی و جدید سیمکارت های این اپراتور تلفن همراه در صورت خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان و از راه کد دستوری #۱*، در روز عید فطر امسال یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس، از شاتل موبایل عیدی می گیرند.
علاوه بر عیدی ویژه روز عید فطر، مشترکان سیمکارت های شاتل موبایل تا آخر ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی و با مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته تا ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس در هفته بعد هم دریافت می کنند.
بر این اساس، مشترکان سیمکارت های شاتل موبایل، تا آخر ماه مبارک رمضان و به صورت هفتگی، با مصرف ۱ تا ۲ گیگابایت اینترنت همراه در خلال یک هفته، ۳۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه به همراه ۵۵۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۸ هزار تومان در خلال هفته بعد، به ازای استفاده ۲ تا ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در خلال یک هفته، ۶۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۸۰۰ مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۲ هزار تومان در خلال هفته بعد و با مصرف بیشتر از ۳.۵ گیگابایت اینترنت همراه در خلال یک هفته، ۹۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۱.۵ گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش ۱۷ هزار تومان در خلال هفته بعد، هدیه دریافت می کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیمکارت شاتل با پوشش سراسری ۳G و۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir رجوع و یا با مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.
درباره شاتل موبایل
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) بعنوان شبکه همراه گروه شرکت های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل های جدید خدمات ارتباطی بی سیم مبتنی بر شبکه های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از جانب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه بعد از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری اولین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکان خود با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ در سراسر کشور عرضه می کند.



You may also like