سئو بوی: بنظر می رسد که شرکت ژاپنی شارپ باز به سمت طراحی و تولید گوشیهای هوشمند تاشو رو آورده است.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای طراحی و تولید و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر آگاهی داده اند.

از آنجا که بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اجرا رسیده و شرکت های سازنده موبایل باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید دیگر نمی دانند برای جلب مشتریان بیشتر و اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی موبایل باید چه سیاست هایی را اتخاذ کنند به سمت و سوی تولید گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گوشیهای هوشمند تاشو قادر خواهند بود بازار راکد و بی تلاطم موبایل در سال های اخیر را جانی باردیگر ببخشد و سبب تحولات عظیم بر رونق برای شرکت های تولید کننده موبایل شوند.

از جمله اولین شرکت های پیشگامی که مبادرت به نمایش گوشیهای تاشو کردند، می توان به سامسونگ هواوی و ال جی اشاره نمود که تابحال دو شرکت نخست گوشیهای تاشو خودرا به بازارهای جهانی معرفی و عرضه نموده اند.

حالا شرکت ژاپنی شارپ که اندکی قبل از یک پتنت مربوطه پرده برداری کرده بود، حالا ویدئویی از نمونه اولیه این گوشی هوشمند تاشو منتشر نموده که نشان داده است شباهت زیادی به پتنت معرفی شده در ماه گذشته دارد.

طبق وب سایت gsmarena، این گوشی هوشمند تاشو از یک صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ بهره می برد که به صورت دقیق از وسط تا یا خم می شود.
شارپ مدعی شده است که باز و بسته شدن این گوشی از محل مذکور تا ۳۰۰ هزار بار هیچ مشکلی در عملکرد این محصول به وجود نخواهد آورد.

به نظر می رسد که الان رقابت شدیدی میان شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی برای طراحی تولید و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو که هر یک به قابلیت و ظاهر جدید و منحصر به فردی مجهز هستند، در گرفته است و هر کدام برای جلب توجه و رضایت کاربران و سهم بیشتری از بازارهای جهانی به رقابت تنگاتنگی می پردازند.






You may also like