به گزارش سئو بوی پتنت هایی که در فضای مجازی منتشر و مشاهده شده است، نشان داده است که شرکت گوگل هم درحال توسعه، طراحی و تولید یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر است.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اطلاع داده اند.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
بر مبنای اخباری که تابحال انتشار یافته، می توان دریافت که خیلی از غول های تکنولوژی و تولیدکنندگان آسیایی در زمینه توسعه گوشیهای تاشو و منعطف پیشتازتر از سایر شرکت های آمریکایی نظیر اپل و گوگل هستند و در این حوزه پیشرفت های بزرگ و مهمی را به نام خود به ثبت رسانده اند. اما حالا به نظر می آید که اپل و گوگل هم در تلاشند تا به این صنعت وارد شوند.
طبق اطلاعات وب سایت phonearena، چندی قبل بود که گزارش ها حاکی از آن بود که اپل هم تصمیم گرفته است که درصدد ورود به صنعت تولید گوشیهای تاشو و انعطاف پذیر بوده و می خواهد بدین ترتیب از رقبای آسیایی خود عقب نیفتد. حالا به نظر می آید که گوگل هم بعنوان یکی دیگر از غول های تکنولوژی فعال در ایالات متحده آمریکا می خواهد یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تولید و عرضه نماید تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به این موبایل های تاشو را به سمت و سوی خود جلب نماید.



You may also like