سئو بوی: اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در جدیدترین به روزرسانی خود به کاربران این امکان را می دهد تا در مکالمات گروهی برای اعضای موردنظر خود پیام خصوصی ارسال نمایند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، در جدیدترین نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که روز گذشته برای گوشیهای آیفون در پلتفرم فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل در دسترس کاربران آیفون و سیستم عامل آی او اس قرار گرفت، قابلیت جدیدی اضافه شده است که به کاربران اجازه می دهد در مکالمات گروهی به صورت خصوصی برای افراد و اعضای موردنظر خود پیام بفرستند.

قابلیت دیگری که در نسخه ۲.۱۹.۱۰ این پیام رسان وجود دارد، آن است که کاربران قادر خواهند بود به همراه عکس و تصاویر موردنظر خود برای ارسال، استیکر باز بفرستند. بدین ترتیب کاربران آیفون باز همچون کاربران گوشیهای اندرویدی می توانند در کنار ارسال عکس، تصویر، ویدیو و تصاویر متحرک، از استیکر و ایموجی های موجود در واتس اپ باز بهره برده و آنرا برای مخاطبان موردنظر خود بفرستند.

البته این در حالیست که این امکانات هم اکنون برای نسخه اندرویدی واتس اپ وجود دارد.

بر اساس گزارش وب سایت business today، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ باز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار می باشد. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات، اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از طرف نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب نمود و از آن زمان تابحال باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان بوده است. طبق تازه ترین آمار انتشار یافته در ژانویه ۲۰۱۸، پیام رسان واتس اپ الان میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

برای مقایسه باید گفت برمبنای آمار، واتس اپ بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال در جهان دارد این در حالیست که تلگرام ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه داشته است.




You may also like