سئو بوی: گوشیهای پرچمدار اندرویدی که در سال آینده میلادی روانه بازار می شوند مجهز به تراشه جدید شرکت کوالکوم موسوم به اسنپ دراگون ۸۵۵ خواهند بود.

به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، مقرر است اطلاعات فنی مفصلی در مورد این تراشه همزمان با برگزاری نشست فناوری هاوایی نمایش شود. اما فعلا مشخص شده که این تراشه با استاندارد نسل پنج مخابراتی سازگاری کامل دارد.
یکی دیگر از مزایای Snapdragon ۸۵۵ پشتیبانی از تبادل داده ها در شبکه های مخابراتی با سرعت چند گیگابیت در ثانیه است که تاکنون امکان پذیر نبوده است. این توانمندی نمایش خدمات چندرسانه ای متنوعی را بر روی گوشیهای هوشمند امکان پذیر می سازد.
سازگاری این تراشه با فناوری هوش مصنوعی سبب میگردد تا گوشیهای هوشمند در سال ۲۰۱۹ توانایی های محاسباتی متنوعی پیدا کنند و همچون بتوانند وظایف پیچیده ای را اجرا کنند که تا قبل از این تنها از راه کامپیوتر های شخصی در دسترس بوده است.
کوالکوم مدعی است توان پردازش و قدرت تراشه Snapdragon ۸۵۵ سه برابر بهترین تراشه ای است که تاکنون توسط این شرکت تولید شده است.
عرضه این تراشه با فناوری هوش مصنوعی قابلیت های امنیتی و عکاسی گوشیهای هوشمند نسل جدید را هم ارتقا می بخشد. چونکه تلفن های همراه آتی از این طریق از قدرت بیشتری برای شناسایی چهره افراد و همین طور اجزای محیط اطراف برخوردار خواهند بود.

You may also like