به گزارش سئو بوی رئیس اتحادیه موبایل فروشان خراسان شمالی اظهار داشت: متأسفانه هر هفته یک موبایل فروشی در این استان تعطیل می گردد.
«محسن فتح زاده» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اضافه کرد: افزایش قیمت گوشیهای موبایل و عدم توان مردم در خرید این گوشیها سبب شده تا توان مالی موبایل فروشان این استان هم کاهش پیدا کند.
وی افزود: از جانب دیگر اجاره بهای موبایل فروشی ها زیاد است و پرداخت اجاره مغازه برای موبایل فروشان دشوار است و این امر هم یکی دیگر از عللی بوده که به تعطیل شدن برخی موبایل فروشی ها منجر گردیده است.
رئیس اتحادیه موبایل فروشان خراسان شمالی اظهار نمود: الان برخی فروشندگان موبایل، مغازه های خویش را تعطیل کرده اند و بعنوان تعمیرات موبایل در سایر مغازه های موبایل فروشی که نسبت به فروش و تعمیر اقدام می کنند، مشغول بکار شده اند.
فتح زاده در پاسخ به این پرسش که آیا خراسان شمالی با کمبود گوشی موبایل هم مواجه است؟ خاطرنشان کرد: شمار گوشیهای موبایل در موبایل فروشی ها اندک شده است اما تقاضای مشتریان را پاسخ می دهند.
وی اظهار داشت: الان تقاضا بیشتر برای گوشیهایی چون سامسونگ که قیمت آن نسبت به سایر گوشیها پایین تر است، می باشد.
رئیس اتحادیه موبایل فروشان خراسان شمالی تصریح کرد: از جانب دیگر الان بیشتر موبایل فروشی های این استان به صورت سفارشی کار می کنند و این امر به معنای آن است که سفارش را از جانب مشتری قبول کرده سپس نسبت به ورود آن به استان و فروش آن اقدام می کنند.
به گفته فتح زاده، خراسان شمالی دارای ۱۰۰ باب مغازه موبایل فروشی است که ۵۰ واحد فاقد پروانه هستند.



You may also like