سئو بوی: گفته می گردد که گزینه لایک از شبکه اجتماعی توییتر در آینده ای نه چندان دور حذف خواهد شد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، خبری که روز گذشته کاربران بسیاری را با واکنش های مختلف و گاها تندی مواجه کرد، امروز از جانب توییتر حدودا منتفی شد و حداقل برای چند ماه آینده خیال بعضی از این کاربران راحت کرد.

این خبر در خصوص حذف دکمه لایک در شبکه اجتماعی توییتر بود که توسط اطلاعیه ای که خود این غول شبکه اجتماعی ساعاتی پس از انتشار آنرا منتشر کرد، معلوم شد این اتفاق قرار نیست در آینده ای نزدیک رخ دهد و کاربران نباید از الان نگران آن باشند.

طبق گزارش وب سایت the verge، با اینکه توییتر قصد داشت با انتشار چنین پیامی در صفحه رسمی خود تا حد زیادی نگرانی کاربران و علاقمندان به این شبکه اجتماعی را بکاهد، اما به نظر می آید که کاربران همچنان از انتشار این خبر ناراحت و نگرانند چراکه به باور آنها، توییتر و به صورت کلی شبکه های اجتماعی بدون گزینه لایک معنایی نخواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که توییتر به چه منظوری می خواهد یکی از پرکاربردترین و اصلی ترین گزینه ها را از پلتفرم خود حذف کند هرچند می داند سر و صدای زیادی را به پا می کند و کاربران بسیاری هم از آن ناخشنود خواهند بود. همینطور هنوز زمان دقیق و مشخصی برای حذف گزینه لایک از توییتر اعلام نشده است اما به نظر می آید این اتفاق در چند ماه آینده اتفاق خواهد افتاد.




You may also like