به گزارش سئو بوی خیلی از کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده اند که اپل احتمالاً تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری آیفون ۱۲ در سال آینده ایجاد خواهد نمود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، از آنجایی که خیلی از کارشناسان و منتقدان فعال در حوزه فناوری از طراحی ظاهری آیفون ۱۱ که در سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی و پس از آن ارائه شد، انتقادات زیادی کردند، به نظر می آید که مهندسان و طراحان اپل تصمیم گرفتند به منظور جلب توجه و رضایت بیشتر مشتریان و کاربران در بازارهای جهانی تغییر و تحولات قابل ملاحظه ای را در شکل ظاهری نسل بعدی گوشیهای آیفون یعنی آیفون ۱۲ که مقرر است در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی و عرضه گردد، ایجاد کنند.
یکی از بزرگترین انتقادات کاربران و کارشناسان از آیفون ۱۱ بدون شک به طراحی مربعی شکل لنزهای دوربین در قاب پشتی گوشی است که به نظر خیلی از آنها شکل زیبا و جذابی نداشته و برعکس برای خیلی از افراد زشت و رقت انگیز به نظر می آید.
بعضی از این تحلیل گران پیشبینی کردند که اپل احیانا در طراحی آیفون ۲۰۲۰ از گوشیهای محبوب در سال های گذشته همچون آیفون ۴ الهام خواهد گرفت.
همینطور گفته می شود اپل می خواهد در آیفون ۱۲ با لبه های خمیده خداحافظی کند و حس جدیدی را با ظاهری مینیمال و تراشیده به کاربران منتقل کند.




You may also like