سئو بوی: شرکت اسپیس ایکس، هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک برای برخی از کاربران خانگی را افزایش داد و مشتریان این سرویس نگران هستند که قیمت آن باردیگر افزایش پیدا کند.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، استارلینک، اینترنت ماهواره ای با سرعت ۱۰۰ تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای مشترکان در مناطق روستانی و ارتفاعات بالاتر فراهم می آورد. اسپیس ایکس در دسامبر اعلام نموده بود شمار مشترکان این سرویس در سراسر جهان، از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

این شرکت هفته گذشته ایمیلی به مشتریان ارسال و اعلام نمود اشتراک خانگی استارلینک، برای افراد در مناطق دارای ظرفیت محدود، از ۲۴ آوریل، ۱۰ دلار گران تر شده و از ۱۱۰ دلار، به ۱۲۰ دلار در ماه خواهد رسید. در این بین، قیمت برای مشتریان در مناطق دارای ظرفیت بالا، به میزان ۲۰ دلار کاهش می یابد و آنها ماهانه ۹۰ دلار پرداخت خواهند کرد.

برای دومین بار در سال است که اسپیس ایکس، قیمت خدمات استارلینک را بیشتر می کند. این شرکت در مارس سال ۲۰۲۲ اعلام نمود به سبب افزایش تورم، قیمت اشتراک ماهانه استارلینک را ۱۱ دلار بالا برده و از ۹۹ دلار، به ۱۱۰ دلار می رساند. همزمان، هزینه کیت استارلینک برای مشتریان جدید، از ۵۰۰ دلار، به ۶۰۰ دلار افزوده شد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، مشتریان گوناگون استارلینک که از این افزایش قیمت باخبر شدند، گفتند از اینکه پول بیشتری بابت این سرویس پرداخت می کنند، ابراز نارضایتی کردند.




You may also like