به گزارش سئو بوی، دبیر جدید شورایعالی فضای مجازی در جلسه آینده شورایعالی با حضور رئیس جمهور تعیین و معرفی می شود.
به گزارش سئو بوی به نقل از مهر، شنیده ها از آن حکایت می کند که شورایعالی فضای مجازی فردا به ریاست رئیس جمهور برگزار و دبیر جدید با عنایت به استعفای ابوالحسن فیروزآبادی از دبیری شورا، در این نشست تعیین و معرفی می شود. رسول جلیلی، محمدحسن انتظاری، کامیار ثقفی، محمدرضا حسنی آهنگر، محمدامین آقامیری و امیر لاجوردی از انتخابهای مطرح برای دبیری شورایعالی فضای مجازی به شمار می آیند. مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ ضمن دستور برای تشکیل شورایعالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند.
اعضای شورایعالی فضای مجازی را دو گروه حقیقی و حقوقی شکل می دهند و رئیس جمهور ریاست شورایعالی فضای مجازی را بر عهده دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه، رئیس سازمان صدا و سیما، دبیر شورایعالی فضای مجازی، دادستان کل کشور، وزیر ارتباطات، وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، وزیر اطلاعات، وزیر آموزش و پرورش، وزیر دفاع، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی انتظامی اعضای حقوقی شورایعالی فضای مجازی را می سازند.
همچنین سعیدرضا عاملی، رضا تقی پور، رسول جلیلی، عزت الله ضرغامی، محمد حسن انتظاری، مسعود ابوطالبی، مهدی اخوان بهابادی، محمد سرافراز، کامیار ثقفی و حمید شهریاری اعضای حقیقی شورایعالی فضای مجازی می باشند.



منبع:

You may also like