به گزارش سئو بوی، توئیتر مشغول فعالیت است تا  بنر ThereIsHelp#را باردیگر احیا کند. این خصوصیت کاربران را به سمت خطوط تلفنی مخصوص پیشگیری از خودکشی و دیگر منابع ایمنی هنگام جستجو برای محتوایی خاص هدایت می کند.
به گزارش سئو بوی به نقل از انگجت، روز جمعه رویترز در گزارشی فاش کرد این پلت فرم از هفته گذشته ابزار ایمنی مذکور را به دستور ایلان ماسک حذف کرده است. بعد از انتشار این خبر، «الا اروین» رئیس بخش اعتماد و ایمنی توئیتر حذف خصوصیت را تایید اما اعلام نمود این فرآیند موقت است. او در اینباره اظهار داشت: ما مشغول اصلاح و بررسی هستیم. در این میان خصوصیت های مذکور موقتاً حذف شده اند. پیشبینی می نماییم هفته آینده آنها باردیگر عرضه شوند. بامداد روز گذشته ماسک حذف کردن خصوصیت مذکور از توئیتر را انکار کرد و در این پلت فرم نوشت: پیام مذکور هنوز وجود دارد. این اخبار جعلی است. اروین دراین باره اعلام نموده بود توئیتر می خواهد روشی که گوگل انجام می دهد را اجرا نماید. به قول او پلت فرم مذکور با کمک این روش ها نتایج جستجو را به خوبی کنترل می کند و ما هم بخش هایی از روش آنها در تغییرات خود اجرا می نماییم. ناپدید شدن بنر ThereIsHelp# حتی اگر موقتاً انجام شده بود، به انتقاد شدید حامیان ایمنی مشتری از توئیتر منجر گردید.

You may also like