به گزارش سئو بوی، دبیر شورایعالی فضای مجازی کشور اظهار داشت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت های دروغ ضد کشور، نسبت به هدایت تیم های تولید محتوا به صورت منطقه ای با راهبری ملی اقدام گردد.

به گزارش سئو بوی به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم تفاهمنامه همکاری در حوزه مدیریت و توسعه فضای مجازی در استان ها اظهار داشت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت های دروغ ضد کشور، نسبت به هدایت تیم های تولید محتوا به صورت منطقه ای با راهبری ملی اقدام گردد.
وی اضافه کرد: در فضای مجازی که از خصایص آن اجتماعی و شبکه ای بودن است، ارائه روایت اول با تصویرسازی مبتنی بر نخبگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که باید بتوانیم با تشکیل شوراهای فضای مجازی در استانهای سراسر کشور، در این عرصه اقدام نماییم.
در ادامه این مراسم، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن اشاره به اینکه این استان در حوزه اقتصاد دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد، اظهار داشت: در استان سمنان برای ترسیم مسیر و رفع موانع برای فعالان این حوزه و پاسخگویی مسؤلان و مدیران مرتبط همایشی برگزار شده و همینطور به لحاظ ایجاد زیرساخت مناسب در این استان در دولت بودجه مناسبی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ مرکز ملی فضای مجازی کشور در جهت همسو سازی دستگاه ها و نهادهای استانهای کشور با مصوبات و تصمیمات شورایعالی فضای مجازی و تعیین اولویت های اجرایی در رابطه با فضای مجازی در هر استان نسبت به امضای دومین تفاهمنامه همکاری و مشارکت با استانداری های کشور اقدام نموده است.

You may also like