به گزارش سئو بوی، رگولاتور رقابت استرالیا ضد واحد شرکت دل در این کشور به علت گمراه کردن مردم در رابطه با هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.
به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC) اعلام نمود بین آگوست ۲۰۱۹ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی واحد دل در استرالیا محصولاتش را به صورت اشتباه یا گمراه کننده در وب سایتش معرفی کرده و سبب شده یک مشتری هنگام خرید یک کامپیوتر یک مانیتور اضافی هم بخرد. لیزا کارور یکی از اعضایACCC در اینباره اظهار داشت: کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا مدعی است مانیتورها به قیمت گفته شده در مدت زمان مشخص شده، فروخته نشده اند و در بعضی موارد اگر مانیتور اضافی به صورت جداگانه خریده می شد، قیمت آن گرانتر بود. دل در یک بیانیه ایمیلی اعلام نمود به علت اختلالی در فرآیند قیمت گذاری که به نمایش اطلاعات نادرست در وبسایت شرکت ۲۱۰۰ مشتری با این مشکل روبرو شده اند. شرکت همینطور اضافه کرده مشغول آپدیت سیستم های خود است تا از بروز باردیگر چنین مشکلی جلوگیری نماید.


منبع:

You may also like