به گزارش سئو بوی طبق گفته های کوین جکو و کوین مارکت کپ در دوم آوریل، ۱۹ میلیون بیتکوین استخراج شد. به این مفهوم که کمتر از دو میلیون بیتکوین جدید می تواند از این نقطه به بعد به عرضه در گردش اضافه شود.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا و به نقل از بیتکوین، نرخ صدور بیتکوین جدید برای استخراج کنندگان در طول زمان کاسته می شود و آخرین بیتکوین مقرر است در سال ۲۱۴۰ استخراج شود.
همینطور امروز، کراکن (Kraken)، یک صرافی ارز مجازی که حجم معاملات روزانه آن بیشتر از یک میلیارد دلار است، شبکه لایتنینگ را یکپارچه کرده است. شبکه لایتنینگ یک چاره مقیاس پذیری لایه دو بیتکوین است که تلاش می کند تا بیتکوین را بعنوان پول نقد دیجیتالی همتا به همتا و استفاده روزانه بادوام تر، علاوه بر خصوصیت های ذخیره ارزش آن، با سریع تر و ارزان تر کردن تراکنش ها ایجاد نماید.
در دیگر اخبار بیتکوین این هفته، سیلورگیت به منظور خرید بیتکوین به ماکرواستراتژی ۲۱۵ میلیون دلار وام داد. هم اکنون گفته می شود که حدودا ۰.۵ درصد از کل بیتکوین موجود را در اختیار دارد.
همینطور در این هفته، بیتکوین دستخوش قیمت صعودی ملایمی شد که بخشی از آن ناشی از افزایش فعالیت شبکه بود. با این وجود، همه تلاشهای در رابطه با بیتکوین در روز جمعه موفق نبوده اند. پیش از این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، درخواست صندوق نقدی بیتکوین ارک اینوست را رد کرده بود.
۱۹ میلیون امین بیتکوین هم تنها چند روز پیش از کنفرانس سالانه بیتکوین میامی که هفته آینده شروع می شود، استخراج شد. بیتکوین میامی بزرگترین گردهمایی جهان از علاقه مندان به بیتکوین است و تحولات عمده اغلب در آنجا اعلام می شود.
مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها هم اکنون ۲.۱۳ تریلیون دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۵۴ درصد کمتر شده است.
هم اکنون ۴۰.۹۴ درصد کل بازار رمزارزها در اختیار بیتکوین است. بیتکوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین بوجود آمد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰.۳۱ میلیارد دلار است که ۱۴.۴۰ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز هم اکنون ۱۸.۶۹ میلیارد دلار است که ۱۶.۹۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه های پایدار حالا ۱۸۸.۵۸میلیارد دلار است که ۸۰.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.
به روز رسانی قیمت رمزارزها (تا ساعت ۷ بامداد به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت کوین
قیمت: ۴۵ هزار و۹۴۰.۹۴دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۱درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر۲.۵۹ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳ هزار و ۴۴۸.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۹ درصد افزایش
۳- بایننس کوین
قیمت: ۴۳۷.۷۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۰ درصد افزایش
۴- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۵- سولانا
قیمت: ۱۳۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۲.۰۳ درصد افزایش
۶- کاردانو
قیمت: ۱.۱۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۴ درصد افزایش
۷- ریپل
قیمت: ۰.۸۲۴۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۶۱ درصد کاهش
۸- پولکا دوت
قیمت: ۲۲.۸۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۸۰ درصد افزایش
۹ – یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش
۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۳۸۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۸ درصد افزایش




منبع:

You may also like