اینستاگرام با عرضه قابلیت حذف دسته جمعی، حذف پستها، اظهارنظرها و فعالیت دیگر از این پلت فرم را راحتتر کرد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس کنترلهای حساب جدیدی عرضه نموده که به کاربران امکان می دهد اظهارنظرها و پستها را به صورت دسته جمعی حذف کرده و تعاملات قدیمی و فعالیت جست و جوی خود در این اپلیکیشن را بازنگری کنند.

این قابلیت در بخش جدید پروفایل کاربران با نام “فعالیت شما” (your activity) قابل دسترس خواهد بود. اینستاگرام هدف از این گزینه جدید را راحتتر کردن بازنگری و حذف تعاملات قدیمی عنوان کرده است. باآنکه از نظر فنی حذف پسندها، اظهارنظرها و پستها از اینستاگرام در گذشته هم امکان پذیر بود اما تنها راه این بود که تعاملات قدیمی یک به یک به صورت دستی حذف شوند.

اکنون بخش “فعالیت شما” میانبری برای مشاهده پستها و استوریهای گذشته و همینطور پسندها و اظهارنظرها در فیدهای کاربران دیگر فراهم می آورد. همینطور میانبرهایی برای مشاهده زمان سپری شده در این اپلیکیشن، تاریخچه جست و جو، کلیکهای صورت گرفته روی لینکها و فعالیت حساب مانند تغییرات نام کاربری وجود دارد.

بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام اولین بار این تغییر را در دسامبر پیش نمایش داد و در آن زمان اعلام نمود این تغییر می تواند برای نوجوانان اهمیت خاصی داشته باشد تا به صورت کامل دریابند چه اطلاعاتی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند. اینستاگرام برای ایجاد قابلیتهای ایمنی بیشتر برای کاربران نوجوان در ماههای اخیر تحت فشار قرار گرفته و راحتتر کردن حذف فعالیت قدیمی می تواند بعنوان راهی برای رهایی از این فشارها دیده شود.





منبع:

You may also like