سئو بوی: توئیتر روز گذشته اعلام نمود آزمایش یک خاصیت را گسترده تر می کند که به کاربران اجازه می دهد محتوای گمراه کننده را در این پلت فرم مشخص کنند.
به گزارش سئو بوی به نقل از رویترز، خاصیت مذکور بطور آزمایشی در برزیل، اسپانیا و فیلیپین ارائه خواهد شد. این شبکه اجتماعی آزمایش این توانایی را در آگوست سال قبل و بعنوان قسمتی از کوشش برای کاهش اخبار جعلی موجود در پلتفرمش شروع کرد. طرح آزمایشی نخست در آمریکا، استرالیا و کره جنوبی انجام شد. توئیتر اعلام نمود از زمان شروع آزمایش خاصیت مذکور حدود ۳ میلیون گزارش از کاربرانی دریافت کرده که از آن استفاده می نمایند. آنها با بهره گیری از قابلیت مذکور توئیت های ناقض قوانین را برچسب زده اند. این شبکه اجتماعی سال قبل برنامه ای دیگر به نام Birdwatch را راه اندازی نمود که به شرکت کنندگان اجازه می داد یادداشت ها و محتواهایی به توئیت های گمراه کننده اضافه کنند. هرچند این یادداشت ها در یک وب سایت جداگانه حفظ می شدند.


منبع:

You may also like