سئو بوی: شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین از مارس سال قبل سرگرم کار روی قابلیت اتاق صوتی زنده به سبک کلاب هاوس بوده و این توانایی را برای عرضه در ماه میلادی جاری آماده کرده است.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، لینکدین به وب سایت تِک کرانچ اعلام نمود هدف از عرضه این امکانات، فراهم کردن امکان میزبانی میزگردهای مجازی، گفت و گوهای دورهمی و انواع دیگر بحثهایی است که مناسب این محیط است. میزبانها می توانند بر گفت و گوها نظارت کنند و شرکت کنندگان قادر خواهند بود در طول رویدادهای مجازی و بعد از آن با یکدیگر صحبت کنند. رویدادها در ابزارهایی برگزار می گردد که در پلت فرم لینکدین تولید شده اند.

لینکدین امیدوار است در ابتدا تولیدکنندگان محتوا که به تولید و اشتراک گذاری محتوا درباب حرفه و مشاغل می پردازند، میزبان رویدادها شوند و نهایتاً سازمانهای بزرگتر هم رویدادهایی را در این پلت فرم برگزار کند.

نسخه ویدیویی این توانایی در بهار موجود خواهد بود. سازمان دهندگان رویدادها نمی توانند برای دسترسی به آنها پول دریافت نمایند برای اینکه لینکدین هم اکنون برنامه ای برای رویدادهای پولی ندارد.

بر اساس گزارش انگجت، هنگامی که کلاب هاوس در اوج پاندمی کووید ۱۹ فعالیتش را شروع کرد، شاهد رشد انفجاری محبوبیت خود و استقبال گسترده افرادی بود که به سبب پاندمی در خانه حبس شده بودند و به دنبال راههایی برای ارتباط ازراه دور با یکدیگر بوند. سایر شرکت های فناوری همچون فیسبوک، توییتر و دیسکورد هم نسخه های خود از اتاقهای صوتی زنده را عرضه نموده اند. لینکدین شاید ورود دیرهنگامی به این بخش داشته باشد اما قالب مذکور می تواند در بلندمدت موفق باشد برای اینکه خیلی از افراد مشتاق گوش کردن به تجربه هایی هستند که افراد موفق به اشتراک می گذارند.





منبع:

You may also like