سئو بوی: نمایشگاه فناوری CES بعد از اینکه شرکتهای بزرگی نظیر آمازون و جنرال موتورز از حضور در این نمایشگاه به سبب نگرانی نسبت به شیوع واریانت اُمیکرون منصرف شدند، یک روز زودتر به کار خود خاتمه خواهد داد.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، شیوع نوع بسیار مسری ویروس کرونا موجب افزایش چشم گیر موارد مبتلاشدن به کووید ۱۹ در سراسر جهان شده و بسیاری را به بازنگری برنامه سفر واداشته و لغو هزاران پرواز را به همراه داشته است. طبق آمار رویترز، شمار موارد جدید مبتلاشدن در آمریکا در مدت هشت روز دو برابر شده و به میانگین روزانه ۳۲۹ هزار نفر رسیده است.

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) که سازمان دهنده این رویداد بود، اعلام نمود این اقدام در امتداد تدابیر سلامتی افزون بر پروتکل های بهداشتی فعلی که برای نمایشگاه CES اجرا شده اند، اتخاذ می شود و این رویداد در هفتم ژانویه به انتها خواهد رسید.

با نگرانیهای فزاینده نسبت به واریانت جدید ویروس کرونا، خیلی از شرکتها از حضور فیزیکی در نمایشگاه CES منصرف شدند و ترجیح دادند حضورشان بیشتر بصورت مجازی باشد. این نمایشگاه از پنجم ژانویه با حضور بیش از ۲۲۰۰ شرکت کننده شروع می شود. طی چند روز اخیر شماری از شرکتها شامل AMD، پروکتر اند گمبل، گوگل و مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) برنامه هایشان برای حضور فیزیکی در این نمایشگاه را لغو کردند.

سونی الکترونیکس اعلام نمود شمار اعضای تیم و شرکت کنندگان در این نمایشگاه را محدود خواهدنمود.

بر اساس گزارش رویترز، همه شرکت کنندگان در نمایشگاه فناوری CES لاس وگاس باید بطور کامل واکسینه شده باشند و ماسک بزنند. کیت تست کووید ۱۹ هم در این نمایشگاه ارائه می شود.





منبع:

You may also like