سئو بوی: هر کدام از میلیاردرهای فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشیهای اندرویدی استفاده می نمایند و هر چند وقت یکبار جزئیاتی درباره مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می نمایند، به اشتراک گذاشته اند.
به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، تابحال فکر کرده اید که افراد مشهور از چه برندهایی که مورد تأیید آنهاست، استفاده می کنند؟ آیا کنجکاو هستید که بدانید کسانی که مسئولان تمام فناوری ها در جهان هستند، خودشان از چه محصولاتی استفاده می کنند؟ این که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا چه خودرویی سوار می شود؛ آیا جف بزوس برای اطلاع از آب و هوا به الکسا وابسته است؛ سیستم عامل مورد علاقه بیل گیتس چیست و مارک زاکربرگ چگونه حریم خصوصی داده ها را حفظ می کند؟
همه ما دوست داریم نگاهی به زندگی شخصی اشخاص فناوری بیندازیم، هرچند همه اطلاعات در زمینه عمومی در دسترس نیست. میلیاردرهای فناوری هر چند وقت یکبار جزییات کوچکی در مورد مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می نمایند به اشتراک گذاشته اند و احیانا شما کنجکاو هستید که بدانید که آیا از این برندها استفاده می کنید یا خیر و وب سایت فایننس یاهو، اطلاعاتی درباره گوشی میلیاردهای فناوری منتشر نموده است.
بیل گیتس
باتوجه به ادغام بین اندروید و نرم افزار مایکروسافت، بیشتر دستگاه های گیتس در درجه اول دستگاه های اندرویدی هستند. با این وجود، موسس مایکروسافت در صورت لزوم و در شرایطی که نیاز باشد، از آیفونی که همراه دارد هم استفاده می نماید. اما در زمان های دیگر، او یک دستگاه اندرویدی دارد. گفته می شود دستگاه آیفون مورد استفاده او قدیمی است (تا همین اواخر آیفون ۵S بوده) و او از آن فقط برای آگاهی از تفاوت استفاده از آیفون در مقایسه با دستگاه های اندرویدی استفاده می نماید.
جف بزوس
مالک و بنیانگذار آمازون در سال ۲۰۱۲ از تلفن بلک بری بهره برد و آخرین بار هنگام استفاده از گوشی سامسونگ پیش از راه اندازی Fire Phone آمازون دیده شد، با این وجود، این که او هم اکنون از کدام برند تلفن استفاده می نماید، یک راز است.
ایلان ماسک
بااینکه مدیرعامل تسلا هیچ گاه آشکارا به استفاده از مارک خاصی از تلفن اعتراف نکرده است، اما اغلب اوقات در مصاحبه های خود چندین بار از آیفون یا آیپد نام برده است. از اینجا فقط می توان دریافت که او در حقیقت طرفدار آیفون است، از هر نسخه ای که باشد.
ایوان اشپیگل
ایوان اشپیگل، بنیانگذار اسنپ چت، هم از کاربران آیفون است. در صورتیکه دستگاه فعلی وی معین نمی باشد، مدتی پیش او فاش کرد که از قاب برای آیفون خود استفاده نمی کند و بسیار مراقب دستگاه های خود است.
مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، از آیفون استفاده می نماید و گمان می رود که هر از گاهی به سبب ارتباط شخصی با خیلی از مدیران اپل، آیفون رایگان از اپل دریافت می کند. هرچند مایه تعجب است که آیا رییس ثروتمندترین شبکه های اجتماعی جهان واقعاً به آیفون های رایگان نیاز داشته باشد.
تیم کوک
حدس زدن این که تیم کوک از چه برندی استفاده می نماید، کار دشوار نیست. مدیرعامل اپل از هیچ برندی جز آیفون و بطور کلی محصولات اپل استفاده نمی نماید. او چندین بار درحال استفاده از تازه ترین آیفون ها در ملاء عام دیده شده است. این یک آزمایش واقعی ایمان است که شخص به محصولات خود دارد! اما این که بدانیم تیم کوک چه نظری درباره گوشیهای اندرویدی دارد، هم جالب است.
لری پیج و سرگئی برین
بنیان گذاران گوگل از انواع تلفن های اندروید استفاده می نمایند. سرگئی برین قبلاً تلفن همراه نکسوس داشت، اما حالا به احتمال زیاد گوگل پیکسل استفاده می نماید. همین طور نخستین گوشی که لری پیج با خود حمل کرد، بلک بری و احتمالاً نسخه استنفورد EE380 بود. البته باید دید که نظر آنها در مورد آیفون چیست.
تراویس کالانیک
موسس ۴۵ ساله و مدیرعامل سابق اوبر اغلب درحال استفاده از آیفون خود هنگام حضور در ملا عام دیده شده است.
ساندار پیچای
ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، نخستین تلفن هوشمند خودرا در سال ۲۰۰۶ خرید و نخستین گوشی خودرا در سال ۱۹۹۵ خرید که یک موتورولا StarTAC بود. پیچای در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ گفته بود که حدود ۲۰ تا ۳۰ تلفن در خانه اش دارد. می توان حدس زد بیشتر این تلفن ها توسط گوگل تولید شده اند، خصوصاً این که او گاهی اوقات نگرانی خودرا در مورد حریم خصوصی در مورد برندهای دیگر ابراز کرده است.



You may also like