بنظر می رسد واتساپ درحال برنامه ریزی برای عرضه نسخه ویژه آی پد این برنامه مسنجر است.

به گزارش سئو بوی به نقل از ایسنا، خاصیت رمزنگاری سر به سر واتس اپ، استفاده از این سرویس پیامرسان با یک گوشی بعنوان دستگاه اصلی برای حساب را الزامی می کند. این شرکت در ژوییه اعلام نمود که روی نسل جدید رمزنگاری کار می کند که اتصال همزمان چندین دستگاه بدون نیاز به اتصال به یک تلفن هوشمند را امکان پذیر می کند. در این راستا واتساپ اپلیکیشن اختصاصی برای آی پد را برای اولین بار عرضه می کند.

پایگاه خبری اپل اینسایدر به توییتهای اوایل هفته جاری WABetaInfo اشاره نمود که منبع غیررسمی جزئیات قابلیتهای جدید واتساپ است. در حساب توییتری این منبع خبری گفته شده که در امتداد نسخه آزمایشی قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه، تبلتهای آی پد و اندرویدی قادر خواهند بود برای اولین بار بعنوان دستگاه اصلی برای حساب واتساپ کاربران استفاده شوند. در یک توییت WABetaInfo آمده است که این اپلیکیشن تحت وب نبوده بلکه یک اپلیکیشن ویژه تبلت خواهد بود و بصورت مستقل و بدون نیاز به اتصال به گوشی کار می کند.

بر اساس گزارش انگجت، هیچ صحبتی درباره زمان ارائه این اپلیکیشن مطرح نشده است. در حساب WABetaInfo اعلام شده که این اپلیکیشن در دست طراحی است و در یک بروزرسانی آینده منتشر خواهد شد. اما اگر کاربری نسخه بتای واتساپ برای iOS را داشته باشد، به نسخه آی پد هم دسترسی خواهد شد. از طرف دیگر خیلی از افرادی که سالهاست از واتساپ استفاده می نمایند، عادت کرده اند که این پیامرسان در تبلت موجود نیست اما پشتیبانی از چند دستگاه کمک خواهدنمود واتساپ در دستگاههای بیشتری کار کند.




You may also like