بنیاد ملی بازی های کامپیوتری از پلت فرم بازیکو (baazico) که بعنوان کامل ترین پلت فرم ویژه برگزاری مسابقات ورزش های الکترونیک طراحی، پیاده سازی و اجرا شده است، رونمایی نمود.
به گزارش سئو بوی به نقل از بنیاد ملی بازی های کامپیوتری، سیدصادق پژمان با اشاره به اینکه طراحی و راه اندازی پلت فرم «بازیکو» به بهانه فراگیری کرونا و ضرورت اجرای رویدادهای آنلاین و در جهت تحقق اهداف ساختار حمایتی همگرا در خصوص پشتیبانی از بازیکنان برتر بازی های ویدئویی انجام شده است، اضافه کرد: با راه اندازی این پلت فرم تمام فرایند ثبت نام در مسابقات، تایید هویت، قرعه کشی، زمان بندی اجرا، حضور شرکت کنندگان در رویداد، ثبت نتایج، داوری و معرفی نفرات برتر و قهرمانان بازی های ویدئویی رقابتی که بعنوان ورزش های الکترونیک شناخته می شوند، به صورت آنلاین و با یک پشتیبانی قوی و حرفه ای و در لحظه انجام می شود.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های کامپیوتری خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه ها و برگزاری تعداد بیشتری مسابقه بدون محدودیت زمانی و مکانی به کمک این پلت فرم و حامیان آن از مزیت های برگزاری مسابقات در پلت فرم «بازیکو» است.
او اضافه کرد: در طراحی این پلت فرم که نسبت به پلت فرم های مشابه کامل تر و جامع تر است، سامانه ای آنلاین برای رتبه بندی بازیکنان هم در نظرگرفته شده است. یعنی بازیکنانی که از راه این پلت فرم در مسابقات شرکت می کنند با کسب نتایج مختلف، صاحب امتیاز می شود و برپایه امتیازات کسب شده در آن بازی مورد نظر رتبه بندی می شوند.
به قول سیدصادق پژمان بنیاد ملی بازی های کامپیوتری با طراحی این پلت فرم امکان استفاده از آنرا برای نهادها و شرکتهای مختلف به هنگام برگزاری رویدادهای در رابطه با صنعت بازی کشور را هم فراهم نموده است تا از این پس «بازیکو» به نشانی baazico.ir بعنوان مرجعی برای برگزاری مسابقات ورزش های الکترونیک درکشور در دسترس فعالان این صنعت قرار گیرد.




منبع:

You may also like